اظهار نظر کواچ پیرامون باخت مشکوک ایران: نمی‌توانم دروغ بگویم!

به گزارش بصیر به نقل از خبرگزاری مهر، اسلوبودان کواچ در نشست خبری پس از دیدار دوم برابر لهستان ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: “خیلی عصبانیم. برای ما خوب بازی کردن خیلی سخت شده بود و این موضوع من را عصبانی کرد. لهستانی‌ها خیلی خوب سرویس زدند، من می‌دانم مشکل تیم ایران در چه مساله‌ای بود. مشکل اصلی تیم ایران در دریافت بود، ما در این بخش خیلی بد کار کردیم. به طور کلی باید بگویم مقابل تیم بزرگ لهستان اصلا خوب نبودیم و باید در مرحله بعد عملکرد بهتری داشته باشیم.”

وی افزود:” به دلیل اینکه کار را در تهران تمام کرده بودیم و خیال‌مان راحت بود، انگیزه لازم را برای شکست لهستان نداشتیم. البته لهستان هم بسیار جنگنده و خوب کار کرد و سرویس‌های خیلی خوبی زدند و دریافت‌مان را دچار مشکل کردند. باید درس بگیریم و بلافاصله خود را برای مرحله نهایی در فلورانس آماده کنیم. باید به مسابقه بعد فکر کنیم و خود را به حداکثر آمادگی ذهنی و بدنی برسانیم.”

سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد:” ما بهترین نمایش‌مان را نشان ندادیم و جنگندگی کافی نداشتیم. نمی‌توانم این شرایط را درک کنم که چرا بهترین بازی برای مسابقه ارائه نکردند. تصور می‌کنم باید بیشتر روی این موضوع کار کنیم.”

کواچ در خصوص اینکه چرا تیم ایران نتوانست موقعیت‌ به دست آمده خود را به نحو مطلوب حفظ کند اظهار داشت:” ما نتوانستیم موقعیت به دست آمده را به خوبی حفظ و مدیریت کنیم. ما تمامی موارد تاکتیکی را در طول بازی اجرا نکردیم. تیم ایران در بازی‌های خانگی برای به دست آوردن یک پوئن جنگید ولی در این دو بازی اخیر بازیکنان ایران آن طور که باید نجنگیدند.”

وی تصریح کرد:” برای نخستین بار است که با یک چنین وضعیتی روبرو می‌شوم. باید با شاگردانم صحبت کنم تا شخصیت آنها را بهتر بشناسم و مشکل را پیدا کنم.”

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که آیا می‌خواهید کدام یک از دو تیم لهستان و یا برزیل به مرحله نهایی راه پیدا کند؟ گفت: “اگر بگویم می‌خواستم در مرحله نهایی با تیم برزیل هم گروه شویم که دروغ است. اگر هم بگویم با لهستان می‌خواهم بازی کنم باید بگویم که ما دو بازی را به راحتی مقابل این تیم شکست خورده‌ایم، به همین دلیل خیلی سخت است که بگویم دوست دارم بازی ایتالیا و برزیل با چه نتیجه‌ای به پایان برسد.”

تیم ملی والیبال کشورمان در آخرین هفته مرحله مقدماتی لیگ جهانی مقابل تیم لهستان با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد. این تیم هر دو بازی تهران را از تیم لهستان برده بود اما با عملکردی متفاوت دو بازی در کشور لهستان را به این تیم واگذار کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا