گسترش جنایت در سرزمین‌های اشغالی

بصیر، شهادت «محمد حسین ابوخضیر» نوجوان فلسطینی، برای سر باز کردن خشم فلسطینیان کافی بود؛ اما پس از اینکه پزشک قانونی فلسطینی‌ها اعلام کرد جنازه ابوخضیر در حالی که هنوز زنده بود، سوزانده شده و معلوم گردید شهرنشینان صهیونیست‌ زمانی که ابوخضیر جان در بدن داشت، بنزین در دهانش ریختند و وی را آتش زدند، خشم فلسطینیان شعله‌ور شد و در مناطق مختلف قدس با نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی درگیر شدند. نیروهای رژیم صهیونیستی همزمان با سرکوب اعتراض فلسطینیان در قدس، مناطقی در غزه را نیز بمباران کردند که با پاسخ موشک‌های نیروهای مقاومت مواجه شد.

تحولات منطقه با جلب کردن توجهات به خود، به رژیم صهیونیستی فرصت داده تا در افزایش ظلم و ستم به فلسطینیان، حریص‌تر عمل کند همکاران اصلی رژیم صهیونیستی در این جنایات ضدبشری، سران مرتجع عرب هستند که با راه انداختن جنگ داخلی در سوریه و کشاندن آن به عراق و تشکیل گروه‌های تروریستی مختلف و گسیل کردن توان اعتقادی و نظامی مسلمانان به سمت این گروه‌ها، خاطر رژیم صهیونیستی را از هر جهت آسوده کردند تا این رژیم ددمنش، فارغ‌البال به قتل‌عام فلسطینیان و نابودی زندگی آن‌ها مشغول شود.

برای اثبات این ادعا چه سندی بالاتر از اینکه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی چندی پیش اعلام کرد در درگیری‌های بین مسلمانان، از هر طرف که کشته شود، به نفع ما است و باید اجازه داد با ادامه این درگیری‌ها دو طرف ضعیف شوند.

همراه با خیانت سران مرتجع عرب به ملت مظلوم فلسطین، سازمان‌های بین‌المللی وابسته به استکبار نیز با چشم‌پوشی بر روی این جنایات و سکوت معنادار، این پیام شیطانی را به صهیونیست‌ها می‌دهند که آزادانه می‌توانند به کشتار فلسطینیان ادامه دهند.

مهیا بودن تمامی زمینه‌های جنایت، مقامات صهیونیستی را جسورتر می‌کند تا حدی که «نفتالی بنت» وزیر اقتصاد آن، در سخنانی اعلام می‌دارد که آتش‌بس با حماس باعث قوی‌تر شدن این جنبش می‌شود و پیش از آنکه تل‌آویو بمباران شود، باید حمله به غزه را آغاز کنیم. در این وضعیت بحرانی که رژیم صهیونیستی خود را برای جنایات بیشتر آماده می‌کند و خیانت سران مرتجع عرب همچنان ادامه دارد، تنها اقدام بازدارنده و مؤثر، دادن پاسخ کوبنده به صهیونیست‌ها و درگیر ساختن آن‌ها در آتش شعله‌ور منطقه است که خود از عوامل اصلی شعله‌ور ساختن آن هستند.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا