میزان بدهی استقلال ۹۰ میلیارد تومان است/ شوک به اعضای جدید هیات مدیره

بصیر، باشگاه استقلال در آستانه لیگ چهاردهم با شوک تازه‌ای مواجه شده است. جلساتی که در روزهای اخیر با حضور اعضای هیات مدیره این باشگاه برگزار شده اگرچه به ظاهر برای بررسی آخرین وضعیت این تیم جهت حضور در لیگ برتر انجام گرفته اما موضوع دیگری را در برگرفته که همه مسئولان این باشگاه را با شوک بزرگی مواجه کرده است.

در حالی که پیش‌تر عنوان شده بود میزان بدهی‌های این باشگاه ۴۵ میلیارد تومان است اما سازمان مالیاتی کشور در نشست ویژه‌ای که با حضور مسئولان این باشگاه و نیز مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برگزار شد از بدهی چند ده میلیارد تومانی باشگاه آبی‌پوش پایتخت به این سازمان خبر داد. این غیرمنتظره‌ترین خبری بود که مسئولان جدید باشگاه استقلال بعد از پذیرش مسئولیت این باشگاه شنیدند.

کامران صاحب پناه رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال که معتقد است این تیم در فصل نقل و انتقالات بسیار خوب کار کرده و در صورت حفظ بازیکنان ملی‌پوش خود پیشتاز همه تیم‌های لیگ برتری در فصل نقل و انتقالات خواهد بود این خبر را تایید کرده و چشم انتظار مساعدت وزارت ورزش و دارایی در آینده نزدیک است.

وی در این باره به خبرنگار مهر گفت: هنوز رقم دقیق بدهی مشخص نیست ولی آنچه مسلم است باشگاه بین ۴۰ تا ۴۵ میلیارد تومان بدهی مالیاتی نیز دارد که قبلا به ما عنوان نشده بود ولی در جلسه‌ای که با مسئولان امور مالیاتی داشتیم به ما گفتند که باشگاه استقلال باید این بدهی را پرداخت کند.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا با شرایط کنونی اداره باشگاه دشوارتر از قبل نشده است بیان کرد: البته هنوز به طور دقیق و روشن مبلغ را به ما اعلام نکرده‌اند. به هرحال باید وزارت ورزش و دوستان اداره دارایی مساعدت های لازم را انجام بدهند که حتما هم همینطور خواهد بود. ما بدهی دیگری داشتیم و اسپانسر هم اعلام کرده که ۲۳ میلیارد تومان در این فصل پرداخت می‌کند. از طرفی هزینه‌های جاری را هم داریم.

صاحب پناه همچنین تاکید کرد: بازیکنان و افرادی که در این سالها از باشگاه طلب داشتند و نیز بدهی‌های مالیاتی آنها بر عهده باشگاه بوده است می‌آیند و با آنها مذاکره خواهیم کرد. آنها هم می‌خواهند این مشکلات قدیمی به هرحال حل بشود و انشاءالله با کمک خودشان مشکل را حل خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای جدید هیات مدیره استقلال در شرایطی کار خود را آغاز کردند که از سوی وزارت ورزش و جوانان به آنها اعلام شده بود میزان بدهی آبی پوشان حدود ۴۰ تا ۴۵ میلیارد تومان است. حالا مشخص شده است که این باشگاه رقمی نزدیک به ۴۵ میلیارد تومان دیگر هم بدهی دارد که به تازگی افشا شده است.

به دنبال مشخص شدن این میزان بدهی، مشخص نیست اعضای هیات مدیره این میزان بدهی را خواهند پذیرفت یا بر روی قرارداد همکاری آنها با وزارت ورزش و جوانان تاثیر خواهد گذاشت.

 

 

مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا