اختصاصی/ از کمک 13 میلیونی آموزش و پرورش تا کسر حقوق 35 کارمند فریدونکناری

صادقی: فریدونکنار پیشتاز جمع اوری نذورات در استان مازندران است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، مهدی صادقی در جلسه ستاد عتبات و عالیات شهرستان فریدونکنار و در دفتر امام جمعه این شهرستان، اظهار داشت: در سال ۱۳۹۲ و به همت مردم و خانواده های معظم شهدا و مسئولین توانستیم مبلغ ۱۰ میلیون تومان بیشتر از سهمیه ابلاغی نذورات جمع آوری نمائیم.

وی تصریح کرد: از سوی دستور ابلاغی برای شهرستان فریدونکنار ۱۹ متر از صحن مطهر بی بی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا(س) برای ساخت و تعمیر در نظر گرفته بودند که توانستیم ۲ متر بیشتر از حد نصاب پول نقد و جواهرات جمع آوری نمائیم.

مسئول ستاد عتبات و عالیات شهرستان فریدونکنار در ادامه اذعان داشت: ورود خیرین و دفاتر زیارتی در جمع آوری این مبالغ چشمگیر بوده که جای تشکر دارد، همچنین لوح سپاسی از سوی ستاد کل برای فریدونکنار به عنوان شهر نمونه اهدا شد.

وی از افزایش ۱۰ میلیون تومانی سهمیه فریدونکنار برای سال ۹۳ خبر داد و گفت: علاوه بر سال گذشته بازسازی صحن مطهر حضرت زینب و حضرت رقیه را نیز به آن اضافه کردند.

صادقی ضمن تقدیر و تشکر از آموزش و پرورش فریدونکنار به دلیل کمک ۱۳ میلیون تومانی به این ستاد، خاطرنشان کرد: ۳۵ کارمند و ۲۵ پاسدار مبالغی را به عنوان کمک از حقوقشان کسر می شود و امیدواریم بر این تعدا افزوده شود.

اگر نسبت به ائمه کوتاهی کنیم باید پاسخگو باشیم

امام جمعه فریدونکنار نیز در این جلسه با اشاره به اینکه دشمن خصومت و کینه توزی خود نسبت به مسلمان و شیعه را به بیشترین حد خود رسانده است، گفت: تقویت اسلام و شعائر دینی جلوه های متفاوتی دارد که یکی از آن شاخه ها تقویت عتبات و عالیات است.

حجت الاسلام سید محمود جلالی خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی وظیفه ما سنگین است، باید تا حد توان در انجام این وظیفه بزرگ قدم برداریم و ادای تکلیف کنیم، قطعا یکی از این راه های ادای تکلیف و تقویت شعائر دینی ساخت و ساز و آبادانی این حرم های مطهر عتبات و عالیات است.

وی تاکید کرد: اگر بتوانیم در هر پست و مقامی برای ائمه و اطهار قدم برداریم بسیار خوب و مورد رضایت خداوند است اما اگر کوتاهی کنیم باید در آخرت پاسخگو باشیم.

افزایش مشارکت مردمی با اطلاع رسانی دقیق و درست

فرماندار فریدونکنار نیز در این جلسه اظهار داشت: این رتبه و موضوع نشان از دلبستگی و تعلق خاطر بی حد و حصر مردم فریدونکنار به ائمه و اطهار دارد و کسب رتبه برتر این شهرستان در استان مازندران مایه خوشحالی است.

محمد حسین زاده لداری تصریح کرد: اطلاع رسانی در این خصوص موجب قوت قلب خیرین و افزایش مشارکت مردمی می گردد و با افزایش ۱۰ میلیونی سهمیه فریدونکنار در سال جاری این وظیفه همه مسئولین و مردم را در قبال این موضوع بیشتر می کند.

وی با اشاره به هجمه های وسیع به راه انداخته شده از سوی دشمن با اهداف انحراف جوانانمان از دین اسلام، تاکید کرد: یکی از راه هایی که نقشه های آنان را خنثی می کند گرایش جوانانمان به این موضوع مهم و حیاتی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا