دور جدید حملات اسرائیل به غزه

به گزارش بصیر، جنگنده های رژیم صهیونیستی در چندین نوبت بار دیگر نوار غزه را آماج حملات خود قرار دادند.

در حمله جنگنده های اسرائیلی به جبالیا واقع در شمال نوار غزه یک کودک زخمی شد.

شب گذشته در جریان بمباران شرق شهر رفح و اردوگاه البریج واقع در مرکز نوار غزه، ۹ فلسطینی به شهادت رسیدند.

گردان های القسام شاخه نظامی جنبش حماس بامداد امروز دوشنبه شهادت ۷ نفر از اعضای خود در جریان بمباران تونلی در استان رفح را اعلام کرد.

 با احتساب این شهدا و شهادت دو کارگر در شهر حیفا واقع در شمال فلسطین اشغالی که با خودروی یک شهرک نشین زیر گرفته شده بود، تعداد شهدای فلسطین طی ۲۴ ساعت گذشته به ۱۱ نفر رسید.

صبح امروز دوشنبه نیز جنگنده های رژیم صهیونیستی یک زمین زراعی در نزدیک مجتمع اسلامی در حی الصبره واقع در مرکز غزه را بمباران کردند.در جریان این بمباران ۷ نفر از جمله ۳ کودک و ۳ نوجوان زخمی شدند. هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی همچنین یک هدف در پشت برج های شیخ زاید واقع در شرق جبالیا در شمال نوار غزه را بمباران کردند.

رژیم صهیونیستی به بهانه ناپدید شدن سه شهرک نشین صهیونیست دور جدیدی از حملات خود را به غزه و کرانه باختری آغاز کرده و دست به بازداشت گسترده ای در صفوف گروههای فلسطینی زده است.

رژیم صهیونیستی حماس را مسئول ربودن این شهرک نشین دانست، اقدامی که جنبش حماس آن را رد کرده است . این در حالی است که شهرک نشینان صهیونیست نیز یک جوان ۱۵ ساله را ربوده و زنده زنده جسد وی را سوزاندند که این امر خشم ملت فلسطین و جهانیان را به همراه داشت.

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا