تشدید جنایت صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان

بصیر، حدود یک هفته است که رژیم ددمنش صهیونیستی حملات وحشیانه‌ای را علیه فلسطینیان در نوار غزه از سرگرفته است. در چند صد حمله صهیونیست‌ها به نوار غزه، علاوه بر ویرانی ساختمان‌های دولتی و منازل مسکونی، بیش از بیست‌وچهار غیر نظامی که تعدادی از آن‌ها زن و کودک بوده‌اند، شهید و حدود دویست نفر هم زخمی شده‌اند. در این میان، سکوت مرگبار مجامع بین‌المللی در برابر این جنایات ضدبشری، دروغ بودن ادعاهای انسان‌دوستانه آنان را برای چندمین بار ثابت کرد و موضع بسیار مضحک آمریکا که ضمن حمایت از رژیم صهیونیستی، این جنایت عظیم را حق صهیونیست‌ها و مقابله با اقدامات تروریستی(!) اعلام کرد، بار دیگر به‌روشنی مشارکت شیطان بزرگ در جنایات صهیونیست‌ها را نشان داد.

با اینکه توطئه‌ استکبار، صهیونیسم و ارتجاع ترکی – عربی بخش مهمی از جهان اسلام را درگیر اختلافات خونین کرده و عده و عده‌ای که می‌بایست صرف مقابله با صهیونیسم می‌شد، در این کارزار دشمن‌ساخته از دست رفته و ظاهراً تهدید علیه رژیم صهیونیستی تا حدودی کاهش یافته؛ اما نخست‌وزیر خونخوار رژیم صهیونیستی احساس می‌کند در چنین اوضاع و احوالی بنیه نظامی حماس و جهاد اسلامی در حال تقویت است و برای تضعیف آن باید هر‌از گاهی آتش جنگی را شعله‌ور ساخت.

حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه که با پاسخ جدی نیروهای مقاومت فلسطین روبه‌رو شد، کم‌هزینه نبود و اصابت ده‌ها موشک مبارزان فلسطینی به نقاط مختلف سرزمین‌های اشغالی از جمله تل‌آویو و اورشلیم، وحشت را بر سراسر این سرزمین‌ها حکمفرما کرد تا آنجا که روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» اعلام کرد در پی حملات موشکی و راکتی گروه‌های مقاومت فلسطین، اسرائیل [رژیم صهیونیستی] فلج شده است.

در همین حال، خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس، با ارسال نامه به کشورهای اسلامی و تمامی کشورهای جهان، درخواست حمایت از مردم فلسطین و فشار بر صهیونیست‌ها برای توقف حملات آنان را داشته است که یکی از گیرندگان این نامه، دکتر روحانی، رئیس‌جمهور ایران، است. با اینکه چنین اقداماتی با درگیر ساختن رهبران کشورهای جهان با مسائل فلسطین و آشنا ساختن بیشتر آن‌ها با جنایات صهیونیست‌ها می‌تواند دستاوردهایی را برای فلسطینی‌ها داشته باشد، اما تنها چیزی که قادر است غلیان خوی ددمنش صهیونیست‌ها را سرکوب و منکوب کند، شلیک موشک‌هایی است که به شهرهای مهم مناطق اشغالی اصابت کند؛ پاشنه آشیلی که صهیونیست‌ها تاکنون نتوانسته‌اند برای آن چاره‌ای دست‌وپا کنند.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا