اختصاصی/ فرمانده سپاه فریدونکنار

بعضی ها فریدونکنار را با منطقه آزاد اشتباه می گیرند

DSCN1592

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، سید ولی میرشفیعی در جلسه طرح ساماندهی دریا در سالن اجتماعات فرمانداری فریدونکنار اظهار داشت: دشمن به دنبال استهاله فرهنگی جمعیت کشور است و در بحث های متفاوت جنگ نرم ورود پیدا کرده و در حال فعالیت می باشد.

وی با بیان اینکه موظفیم تا از دستاوردهای انقلاب اسلامی صیانت کنیم، خاطرنشان کرد: در ایجاد روحیه دفاع از انقلاب اسلامی همه ما مسئولیم و نباید نسبت به این امر حیاتی کوتاهی کنیم.

فرمانده سپاه فریدونکنار با اشاره به اینکه امسال افتتاحیه طرح ساماندهی ساحل را در پارک لاله این شهرستان برگزار نمودیم، خاطرنشان کرد:می خواهیم همه آحا ملت از مواهب الهی ما نهایت بهره و استفاده را ببرند و تمامی اقشار جامعه از آن استفاده کنند.

وی افزود: متاسفانه مواهب الهی در این شهرستان جولانگاه عده ای خاص شده که تا حدودی شئونات الهی را رعایت نمی کنند و موازین اخلاقی را زیر پا می گذارند.

میرشفیعی یادآور شد: هدف از انجام این برنامه های فرهنگی در سواحل علاوه بر ایجاد فضایی که همه سلیقه ها بتوانند از این مواهب استفاده کنند سبک زندگی اسلامی را نیز ترویج دهیم و با توجه به اینکه خرده فرهنگ های متفاوت وارد این شهرستان توریست پذیر می شود این کار می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

فرمانده سپاه فریدونکنار در ادامه با بیان اینکه بعضی ها که به فریدونکنار می آیند این شهرستان را با منطقه آزاد اشتباه می گیرند، گفت: باید در راه ترویج دینی اسلامی خود، میدان دار فرهنگی باشیم و در این راه با قوت ورود پیدا کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا