فرمانده انتظامی مازندران

باند تاثیرگذار اراذل و اوباش در مازندران منهدم شد

به گزارش بصیر، سردار مسعود جعفری‌نسب عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری مازندران در استانداری با اشاره به اقدامات انجام شده این نیرو در مازندران برای ساماندهی اراذل و اوباش اظهار داشت: در مازندران بهانه‌ای برای کار نکردن وجود ندارد.

وی تصریح کرد: با تمام توان روی محور برخورد با اراذل و اوباش کار شد و به خوبی اراذل و اوباش استان ساماندهی و باند تاثیرگذار اراذل در استان شناسایی و جمع‌آوری شدند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اقدامات انجام شده برای ساماندهی مناطق آلوده مازندران گفت: مازندران به لحاظ داشتن مناطق آلوده در کشور بسیار برجسته بود که با اقدامات انجام شده در یک سال گذشته همه محله‌های آلوده استان پاک‌سازی و به جرات می‌توان ادعا کرد که مازندران منطقه آلوده ندارد.

این مسئول مهم‌ترین برنامه حال حاضر نیروی انتظامی در استان را مبارزه با سرقت خودرو اعلام کرد و گفت: در نظر سنجی که از مردم انجام شده جلوگیری از سرقت خودرو و برخورد با متخلفان این حوزه در اولویت کاری این نیرو قرار دارد.

جعفری‌نسب با اشاره به مشکلاتی که در بخش ساختمانی کلانتری‌های مازندران وجود دارد گفت: با پیگیری‌های انجام شده ۱۲ کلانتری در استان ساماندهی شد و زمینه برای رفع مشکل سایر کلانتری‌ها نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات موفق پلیس مازندران برای ساماندهی مراکز آلوده مازندران خطاب به فرمانداران استان افزود: اگر در حوزه فعالیت فرمانداران استان مشکلی و ناهنجاری‌های وجود دارد پلیس در جریان موضوع قرار گیرد تا اقدامات امنیتی و انتظامی در این مرکز انجام شود.

فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه محبوبیت پلیس در مازندران افزایش یافت، تصریح کرد: زمینه برای برقراری تعامل پلیس و مردم در استان در حال فراهم شدن است و با اقدامات مناسبی که در این مدت انجام شد محبوبیت پلیس در بین مردم و مسئولان استان افزایش یافت.

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا