تکه‌پرانی‌ علیخانی در ماه عسل+ تصاویر

به گزارش بصیر به نقل از فرهنگ نیوز ، شامگاه سه‌شنبه ۱۷ تیرماه، احسان علیخانی مجری و تهیه‌کننده برنامه «ماه عسل» میزبان ۲ زوج خاص بود.

زنی که با سوختگی صورت هم همسرش را ترک نکرد

نخستین زوج که عقد کرده و هنوز ازدواج نکرده بودند، از یک معضل رنج می‌بردند. مرد این قصه به دلیل یک حادثه، دچار سوختگی صورت شده بود و بخشی از صورتش را که دوربین اصلا روی آن زوم نمی‌کرد، با ماسک پوشانده بود. با این حال همسر جوان او، پس از حادثه وی که در عکس‌های پیش از اتفاق زیبا و خوش تیپ به نظر می‌رسید ترک نکرده بود و حتی بنا بود پس از یک جراحی زیبایی مراسم عروسی‌شان را نیز برگزار کنند.

زوج دوم نیز وضعیتی تقریبا مشابه داشتند. به این نحو که سال ۸۸ زمانی که به عقد یکدیگر درآمده بودند، فوت مادربزرگ زن قصه، سفری خانوادگی به تبریز را به دنبال داشته و سولماز به همراه مادر، پدر و دخترعمویش در جاده قزوین تصادف کرده بودند. حین این تصادف پدر سولماز درجا فوت کرده و مادر و دخترعمویش نیز در آمبولانس جان به جان آفرین تسلیم کرده بودند.

احسانی که عاشق سولماز ماند

سولماز نیز دچار ضایعه نخاعی شده و از گردن به پایین فاقد قدرت حرکت شده بود. با این حال احسان نامزد او، ۴۰ روز در بیمارستان قزوین همراهی‌اش کرده و پس از این نیز زندگی خود با او را با وجود وضعیت جدیدش آغاز کرده بود. زندگی که تا همین امروز ادامه دارد و احسان حتی کارهای شخصی همسر خود را نیز انجام می‌دهد، او را دوست دارد و از زندگی خود احساس خوشبختی می‌کند.

نکته جالب در برنامه دیشب، تکه‌پرانی‌های علیخانی بیش از حد معمول و خطاب به منتقدان برنامه بود. او به بهانه‌های مختلف، مطالبی را که درباره برنامه نوشته می‌شود مورد نقد قرار می‌داد. برای مثال زمانی که سولماز از احسان نام می‌برد رو به دوربین توضیح می‌داد احسان این آقا یعنی همسر سولماز است نروید بنویسید فلان…

ماه‌عسلی‌ها به زور اسلحه مهمان می‌آورند!

یا زمانی که احسان از عدم تمایلش به حضور در برنامه زنده سخن می‌گفت و علیخانی هم این موضوع را که برای حضور او اصرار زیادی کرده‌اند تأیید می‌کرد، همزمان لحن اغراق شده گویندگان خبر را به خود می‌گرفت و می‌گفت «ماه‌ عسلی‌ها به زور و با اسلحه مهمانان خود را به برنامه می‌آورند!»

نکته جالب‌تر برنامه دیشب این است که امروز خبر رسید معاون سیما و مدیر شبکه سه شب گذشته در پشت صحنه برنامه حضور داشتند و علیخانی این تکه‌پرانی‌ها را پیش رؤسایش مطرح کرده است.

بازدید دارابی از پشت صحنه برنامه

در آن خبر آمده است: معاون سیما و مدیر شبکه سه، شب گذشته با حضور در محل استودیو برنامه پیش از افطار «ماه عسل» ضمن بازید از پشت صحنه این برنامه با عوامل تولید و پخش آن دیدار و گفتگو کردند.

ماه‌عسل سال به سال خوردنی‌تر می‌شود

در گفتگوی صمیمانه مدیران سیما با عوامل تولید، حرف‌های شنیدنی رد و بدل شد، علی دارابی معاون سیما بعد از خدا قوت و خسته نباشید به عوامل برنامه خطاب به تهیه کننده آن گفت: خوشبختانه تیم خوب و کاربلدی دارید. ماه عسل، سال به سال دیدنی‌تر می‌شود، یعنی ماه‌تر و عسلی‌تر و خوردنی‌تر و دیدنی‌تر می‌شود و علیخانی هم به مزاح پاسخ داد: البته بعضی‌ها می‌گویند که ماه عسل، مربا شده است.

دارابی درباره سوژه‌های برآمده از واقعیت اجتماعی این برنامه گفت: ما که سن و سالمان به سال‌های قبل از انقلاب می‌رسد، خوب یادمان هست که فقر یک موضوع عمومی‌ بود همه باید کار می‌کردند و ما نیز برای تامین هزینه مدرسه‌مان باید سه ماه تعطیلی مدارس کار می‌کردیم. هنوز امتحانات پایانی را نداده بودیم باید دنبال کار می‌گشتیم اما این روزها به بركت انقلاب اسلامى جامعه از فقر عمومى و گسترده قبل از انقلاب فاصله گرفته است هر چند هنوز مشكلات و نارسایی‌هایی داریم.

وی ادامه داد: بعضی سوژه‌ها خیلی لب تیغ است و باید در پرداختن به آنها هوشمندی بسیاری به خرج داد که خوشبختانه تیم ماه عسل این قابلیت را دارد.

علیخانی هم از همراهی‌های مدیر گروه اجتماعی و نیز مدیر شبکه سه در تولید این برنامه تشکر کرد و گفت: در سوژه یابی و نوع پرداخت موضوعات یا ما زین العابدین را قانع می‌کنیم و یا ایشان ما را و در این مسیر فقط نگاه همراهی وجود دارد.

معاون سیما هم اقناع نظرات این چنینی را بهترین شیوه همکاری در ساخت برنامه های تلویزیونی دانست. وی خطاب به علیخانی گفت: برنامه موفقی روی آنتن می‌برید که قطعا اظهارنظرها و نقدهای متفاوتی به دنبال خود دارد، از انتقادهای مشوقانه و ناصحانه استفاده کنید. ما در رسانه گوش شنوایی برای شنیدن نقدها داریم و طبیعتا به آنهایی که مهم است، ترتیب اثر می‌دهیم.

نگذارید نقدهای غیرمنصفانه به شما آسیب بزند

وی ادامه داد: اما نقدهای غیرمنصفانه نباید به کار شما آسیب برساند چرا که ممکن است برخی به دلیل استمرار موفقیت‌های شما بخواهند برنامه را تخریب کنند و این مشكل اعمال نظرهاى ناوارد از بیرون رسانه است.

دارابی یادآور شد: این روزها میزان استقبال از برنامه ماه عسل تا جایی است که افرادی برای دعوت خود در این برنامه کمپین فضای مجازی راه می‌اندازند که به فلان دلیل ما باید در این برنامه مهمان شویم. حجم زیادی از این درخواست‌ها هم به ما اعلام می‌شود.

علیخانی هم گفت: این روزها برخی افراد به خصوص جوانان‌تر ها به وضعیت کنونی افراد نگاه می‌کنند و اصلا مسیر طی شده را نمی‌بینند، زمین خوردن‌ها و لباس پاره کردن‌های طرف را نمی‌بینند. فکر می‌کنند این آدم مادرزاد پولدار به دنیا آمده و همین جایگاه را داشته است.

برخی می‌خواهند ما را به زور به سمت دلخواهشان ببرند

وی افزود: رسانه ملی محل بیان نظرات متفاوت است اما مشکل ما با اعمال نظرها است که متاسفانه برخی می‌خواهند ما را به زور به سمتی ببرند که خودشان می‌خواهند اما ما تمام تلاشمان این است که منصفانه حرف بزنیم و از قضاوت بپرهیزیم.

مجری و تهیه‌کننده برنامه «ماه عسل» در پایان به معاون سیما گفت: ما سال ۹۰ یک دیدار با شما داشتیم که حدود ۳ ساعت به طول انجامید، شما نکاتی را تاکید کردید که ما همچنان به آنها در ماه عسل پایبندیم و همان حریم و چارچوب را داریم و به همین دلیل هم هست که مردم پای آن می‌نشینند و دوستش دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا