پیام اهالی غزه برای‌صهیونیستها+عکس

به گزارش فرهنگ نیوز ، همسایگان “حافظ حمد” از فرماندهان گردان های القدس که خانه اش در شمال غزه مورد حمله ارتش اسرائیل قرار گرفت برای صهیونیستها پیغام گذاشتند.

 روزنامه ینی شفق نوشت ، خانه “حافظ حمد” از فرماندهان شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حملات همه جانبه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه هدف قرار گرفت. در این حمله حمد و ۶ نفر از اعضای خانواده اش به شهادت رسیدند. به دنبال این جنایت، همسایگان حمد با نوشتن پیغامی برای عاملان آن شهادت این افراد را نشانه پیروزی آنان دانستند.

در این پیغام آمده است: ببخشید، اهالی این خانه به دلیل نقل مکان به بهشت نمی توانند از شما پذیرایی کنند. این در حالی است که انتشار این تصویر در شبکه های اجتماعی توجه بسیاری از کاربران را به جنایت صهیونیستها و روحیه شهادت طلبی فلسطینی ها جلب کرده است.

حمد ۳۰ ساله که به عنوان یکی از فرماندهان گردان های القدس مورد غضب صهیونیستها قرار داشت در حملاتی که به بهانه کشته شدن سه شهرک نشین یهودی به غزه آغاز شد، به شهادت رسید. در این حمله همچنین علاوه بر همسر ۲۳ ساله وی، مادر ۶۲ ساله، دو برادر ۲۶ و ۴۶ ساله و خواهر زاده ۱۶ ساله اش به شهادت رسیدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا