بصیر

سردار نقدی: آمریکا به دنبال راهکارهایی برای غارت اموال بلوکه شده ایران است

به گزارش بصیر، به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج؛ سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در سازمان بسیج شهرداری تهران در جمع مسئولان این سازمان سخنرانی نمود.


وی در این نشست ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امروز در انقلاب دوجبهه مهم وجود دارد یکی دفاع در برابر تهاجم سنگین دشمن علیه ملت ایران و دیگری تلاش برای ایجاد جامعه الگوی اسلامی برای جهانیان.

سردار نقدی شکست های سنگین استکبار در برابر ملت ایران را به دلیل ناتوانی دشمن در تقابل نظامی با ایران دانسته و تصریح کرد: دشمن در دو عرصه اقتصادی و فرهنگی علیه انقلاب اسلامی ایران هجمه بی سابقه ای را آغاز کرده و وجود ۱۶۲ شبکه ماهواره ای فارسی زبان برای تخریب ایمان و اعتقادات مردم با موضوعات مختلف و جذاب و ارائه برنامه برای همه سنین و طیف های جامعه، نشان از بزرگی این تهاجم دارد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ماموریت مهم دیگر پس از دفاع در برابر حمله دشمن را ارائه الگوی جامعه اسلامی به بشریت دانسته و ادامه داد: سوسیالیزم شرق فروپاشید؛ امروز هم تفکر لیبرال دموکراسی غرب با شکست های پی در پی همانند چینی بند زده شده استچون این تفکر که مدعی تامین رفاه اقتصادی بود با بدهی ۱۷ هزار میلیارد دلاری آمریکا و افزایش بدهی روزانه دو و نیم میلیارد دلار روبرو شده است.

وی کسری بودجه شدید آمریکا علاوه بر بدهی خارجی این کشور را یادآور شده و افزود: آمریکا توان ادامه کار و اداره این کشور را بعنوان اقتصاد اول دنیا و الگوی موفق لیبرال دموکراسی ندارد. لذا با راه انداختن جنگ های داخلی در کشورهای مختلف همچون جنگ افروزی و به هم ریختن اوضاع لیبی و تبدیل این کشور به کشوری بی صاحب در حال غارت نفت لیبی می باشد.

سردار نقدی به فعالیت گروه های تکفیری دست نشانده آمریکا اشاره نموده و خاطرنشان کرد: با ایجاد بحران و جنگ داخلی در عراق، سرقت نفت کرکوک را به صورت گسترده در دستور کار خود قرار داده است. همچنین قرائن مهمی دال بر سرقت های بزرگ نفتی در کویت و عربستان وجود دارد که قابل پیگیری و بررسی است. انتظار این است که مجامع بین المللی با ایجاد کمیته حقیقت یاب در مورد این سرقت ها واکنش نشان دهد.

وی با بیان اینکه آمریکا امروز به دنبال بهانه ای برای سرقت اموال بلوکه شده ایران می باشد تصریح کرد: آمریکا درصدد است که برای سرقت اموال بلوکه شده جمهوری اسلامی ایران به بهانه های مختلف از جمله صدور احکام دادگاه های کوچک و محلی در نقاط مختلف ثروت مردم ایران را به جیب بزند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه تصریح کرد: از نهادهای حقوقی بین المللی انتظار می رود که واکنش های جدی نسبت به این رفتارهای غارت گرانه و دزدانه آمریکا نشان دهند. وخامت اوضاع اقتصادی و روند سریع فروپاشی اقتصاد آمریکا بیشتر از آن حدی است که این کشور بتواند با این قبیل دستبردها و غارت گری ها از کشورهای دیگر خود را نجات دهد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، بیان امام خامنه ای را که امروز در شرایط حساس پیچ تاریخی قرار داریم یادآور شده و افزود: باید با استفاده از این فرصت برای ساختن جامعه الگو بر مبنای تمدن نوین اسلامی تلاش کرد چراکه با کوتاهی در این زمینه، دیگران الگویی دروغین مانند تفکرات شرق و غرب را معرفی و ملت های جهان را برای سال های زیادی به گمراهی خواهد برد.

وی پیشرفت های ملت ایران در عرصه های مختلف را از دلایل مهم افزایش گرایش مردم جهان به دین اسلام خوانده و خاطرنشان کرد: با این روند تا چند دهه دیگر جمعیت مسلمانان در کشورهای اروپایی، به اکثریت خواهد رسید. از این رو جنایات هولناک توسط تروریست های غربگرا در جهان و انتشار تصاویر این فجایع در رسانه های جهان برای تخریب چهره اسلام و جمهوری اسلامی و جلوگیری از گرایش مردم جهان به اسلام رخ می دهد.

سردار نقدی شهر تهران را خط مقدم جنگ فرهنگی دشمن عنوان و تاکید کرد: اصلی ترین و گسترده ترین تهاجم فرهنگی دشمن به تهران است و علاوه بر تلاش رسانه های بیگانه، برخی سفارتخانه های خارجی نیز در این کلان شهر به آموزش فساد و ترویج بی بند و باری و… در سطح جامعه می پردازند.

وی پایتخت ایران را به عنوان محلی برای ایجاد جامعه الگوی اسلامی و همین امر را سبب اهمیت و سختی کار دانسته و اظهار داشت: عده ای خودباخته غرب در گذشته بعنوان شهردار تهران، پایه های بدی را در تهران پایه ریزی کردند البته شهرداران ارزشی در چند دوره اخیر فرصت های مناسب برای انجام فعالیت های بزرگ در تهران ایجاد کردند که باید از این فرصت استفاده کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز تهران برای سایر شهرهای کشور الگوی عملی و تاثیر آن از قانون و دستورالعمل بیشتر است؛ فعالیت ها در تهران، بخشنامه های عملی به سایر شهرهاست پس باید برای اصلاح وضعیت به مدیریت شهری کمک کرد.

در ابتدای این دیدار پیرهادی فرمانده سازمان بسیج شهرداری تهران در گزارش مبسوطی، فعالیت های این سازمان را در سطح شهرداری و شهر تهران تشریح نمود.

 

 

تیتر یک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا