اختصاصی/ به همت کمیته امداد امام خمینی(ره)

جشن گلریزان در فریدونکنار صورت پذیرفت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، این جشن با حضور حجت الاسلام جلالی امام جمعه، محمد حسین زاده لداری فرماندار، روسای ادارات و دستگاه های اجرای، خیرین فریدونکنار در سالن شهید آوینی اردوگاه شهید رجایی این شهرستان برگزار شد.

DSCN8463

در این مراسم حجت الاسلام جلالی امام جمعه فریدونکنار با ذکر احادیثی به بیان اهمیت کمک به نیازمندان و ایتام پرداخت و یادآور شد: اگر کسی بتواند در این دنیا به نیازمندان کمک نماید اما دریغ کند باید در قیامت پاسخگو باشد و او از کسانی است که حسرت خواهد خورد.

DSCN8473

محمد حسین زاده لداری نیز در این مراسم، به تشریح فعالیت دستگاه های اداری و اجرایی شهرستان در کمک و مدد به نیازمندان پرداخت و گفت: کمک به نیازمند از وظایف همه ماست و مسئولین باید در رفع احتیاجات این افراد تمام تلاش های خود را به کار بندند.

DSCN8456

غلامرضا علیپور مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) فریدونکنار نیز با اشاره به دستور تاریخی امام (ره) در تاسیس این نهاد در تاریخ ۱۴ اسفند ۵۷ و بیست روز پس پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: تحکیم خانواده، توانمدسازی و ایجاد اشتغال از مهمترین اهداف کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

 

گفتنی است این مراسم از سوی صدا و سیمای مرکز تبرستان در قالب برنامه (در همین نزدیکی) فیلمبرداری شد تا در این شبکه به روی آنتن رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا