تیم ملی والیبال استرالیا به تهران می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین حسینی سرپرست تیم ملی ب ایران ضمن بیان این مطلب افزود: هشتمین اردوی آمادگی تیم مل ب از فردا شنبه آغاز می‌شود و تا ۳۱ تیرماه ادامه خواهد داشت. ضمن اینکه تیم ملی ب ایران روز چهارشنبه اول مردادماه با ۱۴ بازیکن برای برگزاری اردوی برون مرزی خود راهی چین خواهد شد که این اردو تا هفتم مردادماه در پکن پیگیری می‌شود و ملی پوشان ایران دو دیدار با تیم ملی ب چین و یک مسابقه با تیم جوانان این کشور برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه تیم ملی ب والیبال از هشتم تا ۱۵ مردادماه اردوی خود را در تهران دایر خواهد کرد، گفت: تیم ملی والیبال استرالیا از فدارسیون ایران درخواست برگزاری اردو در تهران و انجام بازی‌های تدارکاتی با تیم ملی ب کرده است که با این درخواست موافقت شد. بنابر این از روز ۱۵ مردادماه تیم ملی استرالیا به مدت یک هفته در تهران اردو خواهد زد و چند بازی تدارکاتی و دوستانه نیز با تیم ملی ب ایران انجام خواهد داد.

سرپرست تیم ملی والیبال ب ایران افزود: تیم ملی ب والیبال ایران بعد از رفتن استرالیا از تهران یک هفته‌ای تمرین خواهد کرد و سپس راهی آلماتی میزبان جام کنفدراسیون والیبال آسیا می‌شود.

تیم ملی والیبال ب ایران در چهارمین دوره جام کنفدراسیون آسیا با تیم‌های چین، ایران، استرالیا و تایلند در گروه یک همگروه است. این رقابتها از ۲۷ مردادماه تا دوم شهریورماه در آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا