عضو کمیسیون امنیت ملی مطرح کرد

تمرکز روی داعش، کشتار در غزه/ اسرائیل خیالش از بابت حمایت آمریکا و مجامع بین المللی آسوده است

به گزارش بصیر، احمد شوهانی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی تیتر۱ با اشاره به جنایات اخیر اسرائیل در نوار غزه گفت: از آنجا که در حال حاضر توجه دنیا به جنایات و اقدامات ضد بشری داعش در عراق معطوف شده است، رژیم صهیونیستی از این غفلت رسانه ای استفاده کرده و جولان می دهد.

وی با اشاره به سکوت تامل برانگیز مجامع بین المللی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین افزود: جنایات ضد بشری این رژیم منحوس از سال ۱۹۴۸ میلادی تا امروز ادامه داشته و این درحالی است که هیچ سازمان بین المللی و جهانی در خصوص این جنایات اقدامی انجام نداده است.

عضو کمیسیو امنیت ملی افزود: در واقع اسرائیل و غرب با به وجود آوردن گروهک های تروریستی از جمله گروهک تروریستی داعش، سرگرمی را برای کشورهای منطقه ایجاد کرده اند ، از طرفی مصر را درگیر کرده و از طرفی دیگر سوریه و عراق را متشنج ساخته اند.

وی افزود: اسرائیل از حمایت آمریکا و غرب مطمئن است و همچنین بر این امر واقف است که مجامع بین المللی در برابر جنایات این رژیم منحوس واکنشی نشان نخواهند داد لذا با خیال راحت به کشتار مردم فلسطین ادامه می دهد.

شوهانی با بیان اینکه گروهک تروریستی داعش از افراد متعصب و متحجر دینی تشکیل شده است گفت: این افراد به دلیل فکر بسته ای که دارند به راحتی فریب خورده و به ابزاری در دست غرب مبدل شده اند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه گروهکی که در ماه مبارک رمضان مردم بی گناه را به خاک و خون کشیده است نمی تواند داعیه حکومت اسلامی داشته باشد تصریح کرد: ظلم و جفایی که این گردهک تروریستی در حق اسلام روا داشتند بی سابقه بوده است آنها چهره اسلام را در سطح جهان بدنام کردند و نه به شیعیان و نه به اهل سنت رحم نمی کنند و در واقع تنها اسم اسلام را یدک می کشند.

 

 

تیتر یک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا