تیترهایی که در جام جهانی ۲۰۱۴ فراموش شد

بصیر، خبر ذیل از آن دست اخباری است که عده معدودی در جهان به آن دسترسی دارند و در هیاهو و غوغای جام جهانی صدایش به گوش هرکسی نمی رسد! با هم این خبر را بخوانیم:

طی حملات موشکی اسراییل به غزه تماشاچیان بازی های جام جهانی کشته شدند ، این اتفاق زمانی رخ داد که بازی ها در مرحله یک چهارم نهایی قرار داشت .
مرکز اطلاع رسانی فلسطین آمار تلفات و کشته شدگان را در این حملات تا کنون ۱۱۸ فلسطینی و بیش از ۹۰۰ تن مجروح اعلام داشتند.
تا کنون شمار کودکان فلسطینی کشته شده به ۲۲ نفر رسیده است .
گفتنی است این حملات به بهانه کشته شدن مشکوک ۳ اسراییلی در اتومبیل شخصی خود در نواره غزه آغاز شده است.
گزارشات حاکی از آن است  در ادامه این حملات انتفاضه سوم قدس در حال شکل گیری است.
سوال اساسی که ذهن کارشناسان را به خود مشغول کرده احتمال می رود ۳ کشته اسراییلی ، سناریو از پیش تعیین شده و بدست خود صهیونیست ها باشد.
کما اینکه قلدر های جهان مثل آمریکا و اسراییل از این دست قبیل کارها در برنامه های خود بسیار داشته اند ، نابودی برج های تجارت جهانی در آمریکا توسط خود آمریکایی ها و آغاز جنگ ۳۳روزه لبنان قتل عام مردم غزه و صبرا و شتیلا همه و همه نشان از یک برنامه جدید برای آغاز قتل و عامی دیگر را نشان می دهد.

تیتر های جام جهانی که فراموش شدند

در این بین نکته اساسی و حائز اهمیت توجه جامعه جهانی به تحولات جهان است، « نگاه مردم » و یا به تعبیری دیگر « افکار عمومی» در سالهای اخیردر سیطره غول های رسانه ای و برنامه های آنها است؛ کما اینکه طبق گزارشات بهره برداری ارباب این رسانه ها از موقعیت های پیش آمده به نحو چشم گیری قابل توجه است.

بطور مثال با آغاز جام جهانی فوتبال این رسانه ها اذهان مخاطبان خود را از همه جهات به وقایع آن معطوف کرده و با پوشش حداکثری این مهم ، اقدام به مخفی کردن جنایات اربابان خود می پردازند!

دراین کره خاکی و از زمانی که بشر با توپ آشنا شد علاقمند به بازی با آن است، و در تمام نقاط جهان چه بزرگ و کوچک به این ورزش علاقمندن هستند؛ لذا برای مردم جهان مطمئناً قابل درک نخواهد بود که برای چه درنقطه ای از زمین عده ای تا دندان مسلح با جنگنده های پیشرفته بر فراز آسمان اقدام به بمباران شهری می کنند که مردمان آن نیز مانند آنها در حال تماشای جام جهانی فوتبال هستند! وصدای کشته شدنشان به گوش کسی نمی رسد!؟ و حتی در روزهای متوالی همزمان با مشخص شدن تیم های نهایی جام جهانی به سادگی هرچه تمام  ، ۲۲ کودک نیز کشته می شود!

اگر صدای ضجه های مادر«مریم المصری»*که به دلیل ناباروری به شیوه لقاح مصنوعی توانست صاحب فرزندش شود ، به گوش مردم جهان می رسید؛ مطمئناً فینالیست های جام جهانی رمقی برای بازی کردن نخواهند داشت!
و چرا رسانه ها این تیتر ها را فراموش کردند ، بسی جای تامل است برای مردمانی که مدعی تمدن و دنبال حقوق بشر هستند! و ای کاش این تیترها عالمگیر می شد!

قتل عام کودکان و علاقمندان به جام جهانی توسط صهیونیست ها
صهیونیست ها بخاطر قتل مشکوک سه نوجوان اسراییلی جام جهانی را به آتش کشیدند
حمله وحشیانیه رژیم صهیونیستی وکشته شدن تماشاچیان جام جهانی
حمله نظامیان اسراییل به تماشاچیان جام جهانی ۲۰۱۴
تماشاگران بازی های جام جهانی قتل عام شدند
تلفات سنگین جام جهانی۲۰۱۴ درپی حملات صهیونیستها
قتل ۲۲کودک در جام جهانی ۲۰۱۴ 
اسراییل جام جهانی را به خاک و خون کشید

و…

Forgot headlines World Cup 2014

علت فراموشی و خاموشی جهان «عدالت به سبک آمریکایی» است!

در پایان این نتیجه قابل درک است که ، سازمان ملل و دیگر مجامع بین المللی در دستان ناپاک آمریکا است و همین امر باعث شده امریکا احساس می کند نیروی بزرگ نظامی و اقتصادی در جهان است و از سوی دیگر با اطمینان
خاطر از اینکه از مجازات معاف است به خود اجازه می دهد هر کاری می خواهدانجام بدهد ، و این یعنی نقض آشکار حقوق بشر!

در اصل مجامع بین المللی یعنی عروسک های خیمه شب بازی آمریکا هستند زیرا توان اعمال فشار بر عملکرد آمریکا و وضع قوانینی بر علیه آن ندارند؛ واین یعنی حمایت تمام عیار آمریکا از جنایات اشغالگران صهیونیستی ، یعنی
قتل تجاوز، آدم ربایی،اعمال تحریم بر علیه کشورها ، کشورگشایی، پایمال کردن حقوق ملتها و هزاران مورد از این دست ثمره عدالت به سبک آمریکاییاست.

و بیان این نکته ضروریستی که جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که زیر بار زورگویی های به اصطلاح این ابر قدرت جهان نرفته است ، و با تکیه بر دین مبین اسلام و اعتقاد راسخ مردمانش بر اصول و ارزشهای انسانی و رهبری توانمند پا برجا مانده است ؛ و امید است در آینده ای نزدیک با ظهور یگانه منجی عالم بشریت عدالت واقعی در تمام نقاط دنیا برقرار گردد.

 

 

تیتر یک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا