تنها راه توقف تهاجمات به غزه!

بصیر، حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در پنجمین روز، با شدت تمام ادامه دارد. آن طور که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، اعلام کرده، ارتش این رژیم نامشروع تاکنون بیش از هزار نقطه را در غزه هدف قرار داده است.

حاصل این تهاجم وحشیانه، شهادت ۱۱۸ فلسطینی و جراحت بیش از ۸۵۰ نفر بوده است. بنابر اعلام ارتش رژیم صهیونیستی آن‌ها بیش از ۶۰۰ تن مواد منفجره بر سر مردم غزه ریخته‌اند. این تهاجم ددمنشانه علیه مردم مظلومی که در محیط بسیار کوچک جغرافیایی (۳۶۰ کیلومتر مربع) سکونت دارند، نشانه عمق کینه سران رژیم صهیونیستی نسبت به فلسطینیان است.

شاید علت اصلی این کینه‌ورزی که در شکل شعله‌های آتش ظاهر شده و هستی فلسطینیان را می‌بلعد، روحیه مقاوم و تسلیم‌ناپذیر این ملت باشد.

زمانی که سران رژیم صهیونیستی با تمام توان و به کارگیری همه تسلیحات و با حمایت ظالمانه کشورهای غربی و به‌ویژه شیطان بزرگ و در سکوت و بی‌تحرکی کشورهای عربی با آزادی کامل بارها و بارها غزه به ظاهر کوچک؛ اما سربلند را زیر آتش کینه و خشم می‌گیرند و در مقابل، رشادت و مقاومت محکم می‌بینند، بسیار عصبانی و خشمگین می‌شوند و به‌شدت احساس حقارت و ذلت می‌کنند و برای آرام ساختن روح پلید و مجروحشان دوباره و چندباره دست به جنایت می‌زنند تا شاید وضعیت را تغییر دهند؛ اما بر خلاف انتظارشان باز هم با کوه مقاومت و ایستادگی فلسطینیان مظلوم و بی‌دفاع مواجه می‌شوند.

اینجاست که خوی حیوانی صهیونیست‌ها به اوج می‌رسد و منازل مسکونی، مساجد و حتی بیمارستان‌ها را بمباران می‌کنند و در کمال قساوت و بی‌رحمی به قتل‌عام زنان و کودکان روی می‌آورند. اگر افزایش روزافزون این جنایات ضدانسانی اندک تحرکی را در سازمان ملل و جنبش عدم تعهد و… ایجاد کرد که تاکنون نتیجه‌ای برای فلسطینیان نداشت، افزایش تهاجمات موشکی نیروهای مقاومت و هدف قرار دادن شهرهای مناطق اشغالی فلسطین و به لرزه درآوردن زمین در زیرپای مقامات رژیم صهیونیستی و برهم خوردن نشست خبری نخست‌وزیر رژیم اشغالگر و فرار وی به پناهگاه، نشان داد که در معرکه فلسطین همچنان مقاومت و دادن پاسخ‌های دندان‌شکن به دشمن صهیونیستی کارگشا است و چنانچه مقاومت و تهاجم نیروهای مقاومت با وجود خساراتی که مردم متحمل می‌شوند، ادامه یابد، دیری نخواهد گذشت که حامیان بین‌المللی رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از فروپاشی اجتماعی رژیم جنایت‌پیشه صهیونیستی دست به کار می‌شوند و تقاضای آتش‌بس و مصالحه می‌کنند؛ پس برای به زانو درآوردن رژیم صهیونیستی و متوقف ساختن حملات ددمنشانه آن و جلوگیری از کشتار بیشتر فلسطینیان بی‌پناه باید حجم حملات موشکی به مراکز اصلی صهیونیستی را افزایش داد و این، بزرگ‌ترین ابزار بازدارندگی نیروهای مقاومت است.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا