اختصاصی/ به مناسبت میلاد کریم اهل بیت و در هفته بهزیستی صورت پذیرفت

حضور کریمانه کریمی در جمع سالمندان

DSCN8610

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، به مناسبت میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و در هفته بهزیستی خیر نیک اندیش فریدونکناری حاج رمضان کریمی به همراه حجت الاسلام جباری امام جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانده حوزه مقاومت بسیج، فرمانده کلانتری بخش، رئیس اداره پست، مدیر کتابخانه عمومی، اعضای ستاد نمازجمعه و مدیریت کمپ ترک اعتیاد سرخرود از مرکز شبانه روزی توانبخشی مراقبتی معلولین جسمی حرکتی شهید فیاض منش این بخش دیدار و آنها را مورد دلجویی خود قرار دادند.

حضور در این مراکز عالی ترین مصداق احسان و نیکی

حجت الاسلام جباری امام جمعه سرخرود در حاشیه این دیدار در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) و تقدیر و تشکر از خیر نیک اندیش کشور حاج رمضان کریمی که مسبب این دیدار شده اند با اشاره به خدمات شایسته این مرکز نسبت به سالمندان و معلولین، اظهار داشت: خدمت در این مراکز عبادت و بندگی است و اگر می خواهیم وظیفه انسانی خود را انجام دهیم باید اینگونه مراکز کانون محور ما باشد.

وی تصریح کرد: قرآن در رابطه با نیکوکاری و احسان تذکرات زیادی داده است و بالاترین و عالی ترین مصداق احسان و نیکی به همین مراکز می باشد و امیدواریم که خداوند به همه خیرین توفیق را دهد که بتوانند منشا خدمات در این مراکز باشند.

جباری همچنین ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین و خادمین این مجموعه گفت: امیدواریم عاقبت همه ختم به خیر شود، همه کسانیکه در این مجموعه در حال فعالیت هستند نزد خداوند در مرتبه بالایی قرار دارند، حال آنکه رسیدگی به امور این عزیزان مشکلات زیادی دارد و به این پرستاران که رفع مشکل می کنند نیز توصیه می کنیم که خدمات خود را همچنان که بسیار خوب است متعالی تر کنند.

حضور در بین سالمندان ادای تکلیف است

خیر نیک اندیش کشور حاج رمضان کریمی نیز در حاشیه این دیدار در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: از اینکه بار دیگر خداوند این توفیق را جهت خدمت رسانی به سالمندان و معلولین به من داده است سپاسگذاری می کنم.

وی تصریح کرد: چون در ایام کرامت هستیم و به تاسی از کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) به اتفاق امام جمعه و مسئولین بخش سرخرود به این مکان آمده ایم تا ادای تکلیفی کرده باشیم و بر خود وظیفه دانستیم که از این سالمندان دلجویی نمائیم.

کریمی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) که فرمود (از بیمارانتان عیادت کنید و از آنها درخواست دعا کنید که دعای آنان برابر با دعای فرشتگان است)، عنوان داشت: توفیقی شد تا در جمع سالمندان و بیماران این مرکز حاضر شویم تا ضمن دلجویی از این عزیزان از آنها بخواهیم تا برای ما دعای عاقبت به خیری کنند.

این خیر نیک اندیش با بیان حدیثی از نبی مکرم اسلام(هر کس بیماری را عیادت کند و برای هرقدمی که بر می دارد تا به منزل خود بازگردد ۷۰ میلیون حسنه پاداش دارد و به همین اندازه گناه از وی برداشته می شود و درجه می یابد و به همین مقدار فرشته در قبر او می مانند و تا روز قیامت برای او مغفرت می طلبند)، عنوان داشت: نه به خاطر پاداش عیادت از بیمار این حرکت را انجام داده ایم بلکه حضرت رسول می خواستند اهمیت موضوع را بیان کنند و لذا به همه توصیه می کنم که حداقل ماهی یکبار را در جمع این سالمندان حاضر شوند و از آنها دلجویی کنند.

وی افزود: آنها به دنبال کمک های مادی ما نیستند بلکه می خواهند نسبت به آنها توجه ویژه تری شود.

خسته نباشید خیرنیک اندیش کشور به مدیر ارشد شهرستان

همچنین خیر نیک اندیش فریدونکنار حاج رمضان کریمی با حضور در فرمانداری با محمد حسین زاده لداری فرماندار و سرهنگ مهدی نریمانی فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان دیدار و به بیان نقطه نظرات خود پرداخت.

کریمی منشا خیر و خدمات در فریدونکنار

محمد حسین زاده لداری نیز در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات بی شائبه خیر نیک اندیش کشور حاج رمضان کریمی، اظهار داشت: خیرین به عنوان برکت در شهرستانها زمینه و منشا خدمات خیر هستند و استفاده از آنها موجب افتخار و مباهات است.

وی با بیان اینکه ورود خیرین در تمام صحنه ها مثال زدنی است، عنوان داشت: خیرین در این شهرستان در اموری چون مدرسه سازی، کمک به ایتام و نیازمندان، ساخت مسجد و کمک های مربوط به بیمارستان و غیره ورود پیدا می کنند و این بسیار ستودنی است.

فرماندار فریدونکنار اذعان داشت: خیرین همواره در تمام عرصه ها به مدد دولت آمدند و دولت نیز همواره از ورود خیرین و بخش خصوصی استقبال می کند.

حسین زاده در ادامه با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی کریمی خیر نیک اندیش کشور اظهار داشت: هر کجا که ایشان احساس کند فرد یا گروهی به کمک ایشان نیازمند باشد قبل از درخواست به صحنه وارد می شوند و کمک به نیازمندان نیز در این شهرستان از سوی وی بسیار ستودنی است.

کفتنی است در تماس تلفنی که خیر کرمانی حاج محمد حسن زاده با خیر نیک اندیش حاج رمضان کریمی داشت مبلغ دو میلیون ریال به نیت پدرشان حاج اکبر حسن زاده به مرکز شبانه روزی توانبخشی مراقبتی معلولین جسمی حرکتی شهید فیاض منش سرخرود اهدا شد.

همچنین حاج رمضان کریمی در دیدار از این مرکز مبلغ ۵ میلیون ریال به نیت پنج تن آل عبا اهدا نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا