پرواز هواپیمای بدون سرنشین در آسمان «اشدود» به سود مقاومت بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در قدس اشغالی، موفقیت مقاومت فلسطینی در به پرواز درآوردن یک هواپیمای بدون سرنشین در آسمان شهر «اشدود» در سرزمین‌های اشغالی ارتش رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد.

به همین منظور ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پرونده ویژه‌ای را برای تحقیق و بررسی اینکه این هواپیمای بدون سرنشین چگونه توانسته از سیستم‌های پدافند هوایی و رادارها مستقر در طول مرزهای سرزمین‌های اشغالی با نوار غزه عبور کند و تنها پس از پرواز برای مدتی طولانی در آسمان اشدود مورد شناسایی قرار گیرد، گشوده است.

ارتش رژیم صهیونیستی آنچه در آسمان اشدود رخ داد، را تحول و دگرگونی کیفی و خطرناکی خواند که به سود مقاومت فلسطینی به ثبت رسید، مقاومتی که همچنان نبرد خود را با قدرت و توان آتش بسیار ادامه می‌دهد، تا به این ترتیب ارتش رژیم صهیونیستی به استمرار حملات موشکی مقاومت علیه شهرها و شهرک‌های سرزمین‌های اشغالی اشاره کند.

اما رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از ساکنان شهر اشدود نوشتند: هواپیما را برای مدتی طولانی در آسمان شهر مشاهده کردیم .. صدایش از شنیدیم و تصور کردیم که هواپیمای اسرائیلی است و هنگامی ‌که متوجه شدیم، این هواپیمایی فلسطینی است که از نوار غزه ارسال شده، ضربه بزرگی خوردیم.

«رمضان شلح» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین پیشتر تاکید کرده بود که گردان‌های القدس غافلگیری‌های بسیاری برای رژیم صهیونیستی دارند که طی روزهای آینده آشکار خواهند شد و دشمن صهیونیستی را شگفت‌زده خواهد کرد.

وی به دلیل اینکه این غافلگیری‌ها را جزو اسرار نظامی خوانده بود، از توضیح بیشتر درباره آنها امتناع کرده بود.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930423000771#sthash.BEpJmYus.dpuf

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا