قتل مرموز ۲۷ زن تن فروش در بغداد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،محله الزيونه در بغداد پایتخت عراق شاهد کشتار ۲۷ زن تن فروش در آپارتمان‌هایی بود که برای این کار از آن‌ها استفاده می‌شد.

هیچ گروهی مسئولیت حادثه‌ای بر عهده نگرفته‌ است. اما روی دیوارهای آپارتمان‌های محل کشتار جملاتی نوشته شده است که بخشی از آن‌ها تاکید دارد این سزای کسی است که کار فحشا می‌کند.

 این آپارتمان‌ها نزدیک یک مسجد و یک مهد کودک در شرق بغداد هستند. هیچ اثری از حادثه در خارج از آپارتمان‌ها و در کوچه‌ پس کوچه‌های محله دیده نمی‌شود. اما این روزها مرگ در جای جای بغداد دیده می‌شود.

شمار کمی از اهالی محله الزیونه، از حادثه‌ای که  روی داده خبر دارند. برخی دیگر از ساکنان مجتمع‌های مسکونی که در آن کشتار روی داده، ترجیح می‌دهند درباره موضوع سخن نگویند .

وسام سامی جوان ۲۳ ساله ساکن محله به خبرگزاری فرانسه گفته است: «مردم ترسیده‌اند. همسایگان خود را نمی‌شناسند. هر شخص تنها به امنیت خانواده و منزل خود اهمیت می‌دهد. چند ماه پیش چند دختر در یکی از خانه‌ها کشته شدند و همسایگان تنها پس از چند روز به دلیل استشمام بو فهمیدند.»

او همچنین گفت: «نمی‌دانم چه کسی چنین اقدامی می‌کند. داعش و شبه نظامیان شیعه همه لباس سیاه به تن می‌کنند. هر شخصی می‌تواند لباس مشابهی بپوشد و کارتی جعل کند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا