تغییر مدیرکل ورزش و جوانان مازندران/از شایعه تا واقعیت

به گزارش بصیر،  از زمانی که دولت تدبیر و امید روی کار آمد تغییر مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بر سر زبان شد و با وجود بیش از یکسال از عمر دولت روحانی، شایعه‌های فراوانی مبنی بر تغییر مدیرکل ورزش و جوانان مازندران دهان به دهان می‌چرخد اما احمد سعادتمند همچنان به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان به کارش ادامه می‌دهد.

این روزها هم بحث حضور حبیب حسین‌زادگان به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران بر سر زبان‌ها  افتاده که به نظر می‌رسد شاید این گزینه تا حدودی نسبت به بقیه گزینه‌های دیگر جدی‌تر باشد که آیا این تغییر به سود ورزش استان است یا خیر؟

حسین‌زادگان که از سوی دبیر مجمع نمایندگان مجلس و همچنین مورد تایید برخی از نمایندگان و شخص اول استان است از قرار معلوم حکم مدیرکلی ورزش و جوانان مازندران برایش امضا شده و منتظر تاییدیه وزارت ورزش و جوانان است.

حسین‌زادگان که مسئولیت حراست استانداری مازندران را در سابقه کاری خود دارد در حال حاضر به عنوان ریاست هیئت تنیس استان فعالیت دارد و به نوعی رقیب جدی برای جایگزینی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران  شده است.

برخی‌ها بر این باورند که مدیرکل ورزش و جوانان استان برای معرفی افراد و پست‌های مختلف در فشار گروه خاصی بوده و به نوعی همین مسئله یکی را از عمده نقاط ضعف وی عنوان کردند.

حالا این روزها بحث تغییر مدیرکل در همه جا صحبت به میان می‌آید ولی انصافا نباید از عملکرد و فعالیت‌ها و کارنامه درخشان و موفق سعادتمند را در ورزش مازندران نادیده گرفت.

کسب ۲۳۱ مدال جهانی، آسیایی و بین‌المللی در سال ۹۲ برای ورزش مازندران و همچنین کسب ۱۳۰ مدال توسط ورزشکاران مازندرانی در چهار ماه نخست سال ۹۳ را باید از جمله موفقیت‌های مدیرکل ورزش و جوانان مازندران لحاظ کرد.

در حال حاضر ورزش مازندران به تنهایی جور ۱۷ استان کشور را می‌کشد و به جرائت می‌توان عنوان کرد با توجه به موفقیت ورزش مازندران در کسب مدال برون مرزی، حضور ملی‌پوشان در اردوی‌های مختلف تیم ملی، ساخت پروژه‌های ورزشی، تعداد ورزشکاران سازمان یافته می‌توان نمره قبولی به مدیریت ورزش مازندران داد و تا زمانی که در صندلی مدیریت ورزش مازندران تکیه زده از وی حمایت کرد.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا