نظر تیموریان درباره داربی و سقف قرارداد

به گزارش بصیر،  آندرانیک تیموریان پس از تمدید قراردادش با استقلال گفت: بعد از جلساتی که با آقای نظری جویباری و افشارزاده داشتم به توافق رسیدیم و من به مدت دو سال در خدمت استقلال خواهم بود. ما در این فصل تیم خوبی داریم و قطعا از مدعیان اصلی قهرمانی هستیم. امیدوارم در فصل پیش‌رو بهترین بازی‌هایم را برای تیم محبوبم استقلال انجام دهم.

او در پاسخ به سوالی که آیا سقف قراردادها درباره او رعایت شده است، بیان کرد: درباره بنده سقف قراردادها رعایت شده است و آقای نظری جویباری می‌توانند در این رابطه پاسخگو باشند و توضیحات بیشتری ارائه دهند.

ها‌فبک میانی استقلال با اشاره به پیشنهادات مختلفی که از تیم‌های دیگر داشت، افزود: من از اکثر تیم‌های لیگ برتری پیشنهاد داشتم و یک پیشنهاد جدی هم از تیم قطری داشتم. با این حال در نهایت با استقلال به توافق رسیدم. قبلا هم گفته بودم که تنها گزینه داخلی من استقلال است و پیشنهاد قطری را هم به دلایل شخصی نپذیرفتم.

او در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به سقف قراردادها چیست، بیان کرد: این کاری است که وزارت ورزش و جوانان جهت شفاف سازی قراردادها انجام داده است. فقط نمی‌دانم که چرا در این کار تنها به استقلال و پرسپولیس توجه می‌شود؟ برای یکی مثل من پول ملاک نیست و من به مسائل دیگر فکر می‌کنم که نهایتا در استقلال ماندنی شدم. ما در این فصل تیم خوبی داریم و امیدوارم بازی‌های خوبی را در این فصل از استقلال شاهد باشیم.

تیموریان در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری داربی در آخرین هفته‌ موجب تشریفاتی شدن آن نمی‌شود، بیان کرد: این گونه فکر نمی‌کنم. در ۳۰ سال گذشته هیچ گاه این دیدار تشریفاتی نبوده و همواره جذاب بوده است.

 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا