انتقاد از ثابت ماندن نرخ کرایه های تاکسی تلفنی در فریدونکنار

به گزارش بصیر، مهدی باقرزاده با اشاره به وجود مشکلات و افزایش نرخ بنزین اظهار داشت: متاسفانه با وجود این افزایش قیمت‎ها، کرایه آژانس‎های تلفنی فریدونکنار در سال جاری افزایش نیافته است.

وی با اشاره به تک‎ نرخی بودن کرایه آژانس‎های تلفنی فریدونکنار در ۲ نوبت شب و روز افزود: با وجود افزایش نرخ بنزین و تغییر نرخ آژانس‎های تلفنی در نقاط مختلف استان، نرخ کرایه در فریدونکنار بدون تغییر نسبت به سال گذشته ۲۵ هزار ریال است.

رئیس اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه شهرستان فریدونکنار به مشکلات عدیده مدیران و رانندگان آژانس‎های تلفنی در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: چندین سال است که مشکل جایگزینی کارت‎های سوخت آژانس‎های تلفنی گریبان‎گیر مدیران و رانندگان آژانس‎های تلفنی است اما متاسفانه پاسخی مناسب و راهگشا پیش روی آنان نهاده نشده است.

این مسئول به بی‎توجهی برخی مسئولان به مشکلات آژانس‎های تلفنی در سطح استان اشاره کرد و گفت: مدت هاست که دولت به دنبال ایجاد انگیزه و حمایت از سرمایه گذار با هدف اشتغال‎زایی است اما با وجود اشتغال هزاران نفر در آژانس‎های تلفنی استان، رسیدگی مناسب به مشکلات آنها نمی‎شود.

باقرزاده با بیان اینکه در ۳۰ آژانس تلفنی فریدونکنار نزدیک به ۵۰۰ نفر امرار معاش می‎کنند، خاطرنشان ساخت: یک کارخانه دار میلیاردها تومان هزینه می‏کند تا ۵۰ یا ۱۰۰ نفر را مشغول به کارکند و در این راستا همواره مورد حمایت‎های مسئولان قرار می‎گیرد اما نگاه به بخش آژانس‎های تلفنی که منبع اشتغال‎زایی بی درد سر برای دولت هستند متفاوت است.

این متصدی آژانس تاکسی‎تلفنی بیان داشت: متاسفانه مدیران آژانس‎های تلفنی با سرمایه گذاری غیر قابل قیاس با این بخش و بدون بهره مندی از الطاف مسئولان، سهم عمده ای از جذب شاغلین بازار کار را بر دوش دارند، اما توجه و رسیدگی مناسب به مشکلات آنها نمی‎شود.
باقرزاده در خاتمه با بیان اینکه مدیران و رانندگان آژانس‎های تلفنی در فریدون‎کنار با ادامه این روند دچار خسارت بیشتری می‎شوند، خواستار رسیدگی مسئولان به این مشکل قشر زحمتکش رانندگان آژانس‎های تاکسی تلفنی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا