سرنوشت پخش لیگ‌چهاردهم چه می‌شود؟

به گزارش بصیر،  در حالی که کمتر از دو هفته دیگر فصل چهاردهم مسابقات لیگ برتر آغاز می شود همچنان سرنوشت پخش تلویزیونی این رقابت ها مشخص نیست و پس از اینکه سازمان صدا و سیما در این مورد همچنان از پاسخگویی به فدراسیون فوتبال طفره می رود؛ این موضوع به ابهامات سرنوشت پخش لیگ چهاردهم اضافه کرده است.

بر همین اساس علی کفاشیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه موضوع مذاکرات فدراسیون فوتبال با صدا و سیما در خصوص حق پخش لیگ برتر فوتبال به کجا انجامید، گفت: پس از اینکه طی چند نامه از مسئولان صدا و سیما خواستار مشخص شدن وضعیت حق پخش تلویزیونی لیگ برتر شدیم، قرار شد تا مسئولان صدا و سیما تا اواخر هفته گذشته در این مورد پاسخ لازم را به ما بدهند که این اتفاق نیافتاد.

وی در مورد دلایل عدم پاسخ مسئولان صدا و سیما گفت: ظاهراً تعطیلات و ایامی که در پیش داریم باعث شد تا پاسخ ما را در این زمینه ندهند، با این حال ما طی روزهای آینده و باقی مانده تا لیگ برتر همچنان منتظر مسئولان سازمان صدا و سیما هستیم.

کفاشیان در پاسخ به این سؤال «با توجه به این موضوع که علاقمندان به فوتبال خواستار پخش مستقیم رقابت‌های لیگ برتر هستند، آیا این امیدواری برای حل مشکل حق پخش با صدا و سیما وجود دارد یا خیر»؛ گفت: ما هم امیدوار هستیم تا روز آغاز فصل جدید لیگ برتر با صدا و سیما به توافقات لازم برسیم.

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا