گزارش از دروازه‌بان تازه‌وارد ایرانی گراس‌هاپرز

به گزارش بصیر، سایت بلووین در حاشیه دربی امروز زوریخی‌ها یعنی اف.ث.زوریخ و گراس‌هاپرز در هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی سوئیس گزارشی منتشر کرده است. در این مقاله عنوان شده دنیل داوری به این هدف به گراس‌هاپرز آورده شده تا پا درجای بزرگان بگذارد.

بلووین ابتدا نوشته است: دنیل داوری در سوئیسی با مشکل زبان مواجه نیست.این دروازه‌بان ۲۶ ساله تازه‌وارد در هسن آلمان به دنیا آمد و رشد کرد. علاوه بر ملیت آلمانی، او شهروند ایرانی نیز محسوب می‌شود چرا که پدرش ایرانی است و مادرش لهستانی بوده است. او در سال ۲۰۱۳ اولین بازی ملی‌اش را برای ایران انجام داد و بعد همراه با تیم کشورش راهی جام جهانی شد هر چند در هیچ‌یک از ۳ بازی ایران در برزیل در ترکیب جای نگرفت.

*داوری، دروازه‌بانی جویای نام در سوئیس

این سایت ادامه داد: در ۳ سال گذشته او از دروازه اینتراخت برانشوایگ مراقبت کرد و حتی همراه با  تیمی که مربیگری‌اش برعهده «تورستن لیبرکنخت» است،‌به دسته اول بوندس‌لیگا رسید. او در مجموع ۱۰۰ بازی در لیگ برای نیدرزاکسنی‌ها انجام داد. البته ابتدای سال مشخص کرد که قراردادش را با اینتراخت برانشوایگ تمدید نخواهد کرد. با این حال وقتی از آلمان به سوئیس نقل مکان کرد، موجب حیرت شد.

میشاییل اسکیبه در مورد او می‌گوید: دنیل جوان است و می‌خواهد به معلوماتش بازهم چیزهای اضافه کرده و همچنان پیشرفت کند. او می‌خواست در تیمی بازی کند که همیشه دروازه‌بان نخست باشد.

*اسکیبه: داوری انسانی متین است

در ادامه این گزارش سایت سوئیسی عنوان کرد مربی مطرح گراس هاپرز هیچگاه خود به تماشای بازی‌های داوری ننشست. بلکه از روی فیلم‌های ویدیوئی مطمئن شد که دروازه‌بان ایرانی می‌تواند به او کمک کند.

از این رو از قول مربی گراس‌هاپرزی‌ها عنوان کرد: دنیل از نظر شخصی، کاملا متین و آرام است اما روی اهدافش تاکید دارد. آنچه از او در تمرینات و مسابقات دوستانه دیدم، همان چیزی است که از او انظار داشتم.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا