بصیر بررسی می کند

از خرمشهر تا اتاق خواب

بصیر، راهبرد نظام سلطه برای براندازی نظام اسلامی ،بعد از “عبور ناکام از جنگ سخت”به مرحله “گذار به جنگ نرم”یک پرش ملخی داشته است و یکی از ابزارهای یا “اَبَر ابزارها”درحوزه جنگ نرم ،سیاست گذاری و بهره برداری غرب از ابزار رسانه بویژه”ماهواره و اینترنت و شبکه های اجتماعی”است.

– اما تقسیم سازی داخلی کشور درخصوص ماهواره بدین شرح است:

۱) ماهواره خوب است یا بد؟(این اولین گزاره ایست که در داخل کشور جریان سازی کرد)

۲) ماهواره چه خوب و یا چه بد، اساسا آیا می توان در مقابل آن “سد “کرد یاخیر؟(دومین گزاره جریان ساز کشور)

* تحلیل درخصوص گزاره شماره ۱:

– ماهواره، خوب یا بد؟ این مهمترین پرسشی است که جریان های فرهنگی وسیاسی در داخل کشور، سال هاست با آن سرگرمند.

– برخی ها معتقدند ماهواره خوب است چون یک ابزار “رسانه ایست بدین معنا که عامل وحامل یک “پیام” از یک نقطه به نقطه ای دیگرمی باشد چراکه روزی بشر ازابتدائی ترین ابزار رسانه مثل “مچ پای کبوتر”برای انتقال پیام ویا خبری استفاده می کرد وامروز هم از ماهواره واینترنت.

– برخی دیگر هم می گویند اشکال ما به کبوتر یا ماهواره نیست بلکه به “عنصرپیام”است که کبوتران سنتی ومدرن درحال حمل آنند که میتواند بد یا خوب باشد،پیامی که می توانست دعوت به یک ضیافت شاهانه باشد یا قتل یک انسان!!، یا مثل این گزاره منطقی که هیچ انسان عاقلی نمی گوید اتومبیل بد است ،اما همه می گویند سرعت غیرمجاز ویا حمل ونقل غیرمجاز بد است.

– درخصوص این پرسش که آیا ماهواره خوب است یا بد؟این کامل ترین پاسخ است که عنصرپیام می تواند ماهواره را به “خوب یا بد”تقسیم کند نه خود ماهواره.

– گزاره بسیار راهبردی والبته سهل الوصول اینست که ما به این پرسش ،پاسخ منطقی والبته غیرجناحی بدهیم که:این ابزار رسانه ای در اختیار کیست؟سیاست گزاری ومدیریت این ابزار در حوزه تسلط چه کشورهایی است ؟یعنی چه کسانی وچه جریانی برای ابزار رسانه ای همچون ماهواره “پیام سازی”می کنند؟

– پاسخ کاملا واضح است ،غرب استعماری که بنا دارد همه جهان را در راستای منافع راهبردی خود تغییر(چِنچ هویتی) وآرایش دهد،بنابراین می توان گفت که ماهواره بد است چون “پیام سازی” غالب ونجومی آن در اختیار انسان ها وجریان “بد”است وآن جریانی که در دشمنی با ایران واسلام وفرهنگ ایرانی اسلامی وحتی دشمنی با “انسان” از هرابزاری درطول تاریخ (معاصر-گذشته) استفاده کرد.

– یکی از تفاوت های برخی گروه های داخلی وجریان رسانه ای غرب دراینست که: غرب به ماهواره به عنوان یک ابزار “جنگی” نگاه می کند و برخی ها درداخل به عنوان ابزار “سرگرمی” !!!

– و اینکه یکی از تفاوت های اساسی “فرستندگان” و “گیرندگان” پیام ماهواره ای اینست که: فرستندگان برنامه سازی در ماهواره به هیچ وجه بنا ندارند که ایرانی ها و مسلمانان را سرگرم کنند یا اینکه به علم آنها چیزی بیافزایند، بلکه می خواهند بجنگند ولی گیرندگان، به آن نگاه سرگرم کننده و تفریحاتی دارند.

– به این جمله استراتژیک نتانیاهو(نخست وزیر رژیم صهیونیستی)توجه کنید: ماهواره مثل یک بمب خوشه ایست که خط مقدم حمله را از “خرمشهر” به “خانه ها” بُرد و باید به “اتاق خواب” ها هم ببرد.

– بدترین حالت در یک جبهه جنگی اینست که دشمن با تو در حال جنگ باشد اما تو در لباس خواب و در اتاق خواب باشی و یا اینکه یک “سنگر رایگان” بر روی “پشت بام “سنگر خودی” به او (دشمن) هدیه کنی.

 

به این کُد های تحلیلی توجه باید شود که:

۱) هیچ یک از سریال های “فارسی وانیسم” شبکه های فارسی زبان در کشورهای تولید کننده آن پخش نمی شود.

۲) شبکه بی بی سی انگلیسی درانگلیس بابت برنامه سازی ها،از مردم انگلیس مالیات قابل ملاحظه ای دریافت می کند، اما برای  ۳ کشور فارسی زبان افغانستان، تاجیکستان و ایران به صورت رایگان برنامه سازی ۲۴ ساعته دارد.

۳) چرا درآمریکا باتوجه به اینکه سیستم ساز و برنامه ساز ارشد ماهواره ای است فقط  ۸شبکه رایگان وجود دارد اما در ایران ۱۷هزار شبکه رایگان قابل دریافت است؟

۴) غرب چگونه بالغ بر ۳۵۰۴ ساعت در روز برای فارسی زبانان برنامه سازی رایگان در ۱۵۰شبکه فارسی زبان ماهواره ای دارد.

۵)…

 

– آیا می توان پذیرفت که: کشوری مثل آمریکا که خود را کدخدای خود خوانده جهان می داند در عین حالی که !

– هواپیمای مسافربری ما را روی آسمان با موشک یک ناو جنگی منهدم می کند.

– دانشمندان و سرمایه های ملی مارا ناجوانمردانه و بزدلانه ترور می کند.

– تمام مخالفان ملی و میهنی و اسلامی ما را در خاک خود پناه می دهد و به آنها دستور جنگی می دهد.

– پشت تمام کودتاهای سخت و نرم و مخملین کشور در طول ۳۵ سال انقلاب قرار می گیرد.

– بزرگترین جنایت های تاریخی را در جهان اسلام در زندان های مخوفی همچون گوانتانامو و بگرام مرتکب می شود.

– ضامن “نارنجک هایی” مثل داعش و القاعده را در دست دارد و هر از گاهی به این و آن طرف جهان اسلام پرتاپ می کند.

– و بعد ما در داخل و یا گرو ه هایی ساده لوحانه وسطحی نگرانه در داخل فکر کنند که غرب نقش یک آموزگار مسئولیت پذیر را بازی می کند تا بواسطه شبکه های ماهواره ای مستند وعلمی ، به علم و دانش ما افزوده شود یا می خواهد سرگرممان کند.

– ساده لوحانه است که بپذیریم فردی مثل “روبرت مُرداک” موسس شبکه های فارسی زبان که می گوید: “صبح که از خواب بر نمی خیزم مگر اینکه به فکر اسرائیل باشم” و یا “هر روز یک قرآن بسوزانید…” می خواهد با صرف هزینه های نجومی، جوانان ایرانی مسلمان را سرگرم کند!!!؟

– باید به این گزاره منطقی و عمیق برسیم که غرب به واسطه “دجّالواره”ای به نام “ماهواره” نمی خواهد ما رامسیحی یا یهودی یا بودا کند بلکه با پخش اذان شیعی در برخی شبکه های فارسی می خواهد بگوید که نگران نباش چون تو “مسلمان می مانی” اما فرق شمای مسلمان با من غیر مسلمان باید در :

– تفاوت نام ها و نشان ها باشد (پیتر وجَک و جان، اسامی ما و محسن و سعید و… اسامی شما)

– نوع برخورد با میت (که ما بسوزانیم و شما دفن کنید)

– تصویری از نماز بدون روح که شبیه به ورزش صبح گاهی باشد.

– به اندازه تعداد مساجد، کاباره هم باشد.

– و مثل یک مربی کاراته که فقط در باشگاه لباس مخصوص کاراته را می پوشد، یک روحانی و عالم مسلمان هم فقط باید در مسجد عمامه و ردا به سر و تن کند و همانجا پس از اتمام مراسم خلع لباس شود.(ترکیه)

– ومی توانی در عین حالی که حجاب به تن و سر نداشته باشی و نماز هم بخوانی و… این یعنی یک “اسلام نوین نازا” که مثل یک “ماساژور” برای جریان شیطانی و دجّالین غربی آرامش بخش است.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا