اختصاصی/ دانش، برند ورزش فریدونکنار، شایسته توجه بیشتر مسئولین

سید کریم محمدی: هدفمان صعود به مراحل پایانی لیگ برتر نوجوانان و جوانان کشور است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال نوجوانان جمهوری اسلامی ایران در برابر دانش فریدونکنار با نتیجه ۳ بر یک به نفع ملی پوشان به پایان رسید.

DSCN9095

گل های این دیدار که در ورزشگاه آزادی فریدونکنار و به مناسبت یادواره شادروان مهرداد نصیری بازیکن جوان و با اخلاق شهر و دانش برگزار گردید را علی خداداد، رضا کریمی و بهزاد دودانگه برای تیم ملی نوجوانان و مصطفی ذکریاپور ملی پوش دانش فریدونکنار به ثمر رساندند.

سید کریم محمدی سرمربی و موسس تیم دانش فریدونکنار در حاشیه این دیدار در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: تیم ملی نوجوانان ایران یک اردوی ۸ روزه در شهرستان بابلسر برپا کرد و ما هم به دلیل رفاقت با مربیان تیم ملی تدارک این بازی را دیدیم.

وی تصریح کرد: حضور یک تیم ملی و برگزاری بازی دوستانه برای اولین بار در شهرستان فریدونکنار اتفاق افتاد و مسلما بازخورد خوبی خواهد داشت، بازیکنان ما که در این رده سنی قرار دارند از این بازیکنان ملی چیزی کم ندارند و اثبات کننده این سخنان حضور یک بازیکن از تیم نوجوانان دانش در ترکیب اصلی تیم ملی نوجوانان به نام علیرضا آقابراری است.

محمدی با بیان اینکه سطح بازیکنان با یکدیگر تفاوت چندانی ندارد، اذعان داشت: همه این بازیکنان ملی پوش در لیگ برتر نوجوانان کشور در برابر تیم ماقرار گرفتند و ما نسبت به آنها آشنایی داریم اما گاهی اوقات سلیقه های متفاوت موجب می شود بعضی از افراد در تیم ملی باشند و تعدادی نیز حضور نداشته باشند.

استعداد یاب شمال کشور در ادامه خاطرنشان کرد: با برگزاری این دیدار دوستانه بستری را فراهم کردیم که تماشاگر را به ورزشگاه کشاندیم، مسئولین به استادیوم آمدند و این امر موجب دلگرمی بازیکنان خواهد شد.

وی عنوان داشت: دیدار دوستانه امروز با نام و یاد شادروان مهرداد نصیری که بازیکن و مربی تیم ما بود و برای این تیم زحمات بسیار زیادی را کشیده ترتیب داده شد و این بازی کمترین کاری بود که می توانستیم در خور شان وی انجام دهیم.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور تیم دانش در رقابتهای باشگاه های کشور، گفت: امسال در رقابتهای لیگ برتر نوجوانان کشور و برای چهارمین سال متوالی حاضر خواهیم بود و تیم جوانان ما نیز در رقابتهای لیگ دسته اول کشور به مصاف حریفان خود می روند، شرایط ما بسیار خوب است، تمرینات آماده سازی را پشت سرگذاشته ایم و امیدواریم که با یک شرایط مطلوب به مراحل بالای لیگ برتر صعود کنیم.

وی با بیان اینکه توقع از مسئولین بسیار زیاد است و هیچکدام از آنها نیز عملی نمی شود، اذعان داشت: البته جای تشکر دارد که اگر نتوانستند از تیم دانش فریدونکنار حمایت مالی کنند اما همواره از لحاظ معنوی حامی تیم بودند، دوست داریم بیشتر به این تیم توجه کنند، این تیم برند ورزشی شهرستان است، اگر نام فریدونکنار را در سایت های ورزشی جستجو کنید همواره نامی از دانش در آنجا وجود دارد همانطور که ۲ بازیکن از دانش فریدونکناربه همراه تیم ملی در رقابت های جام جهانی امارات حاضر بودند و امسال نیز یک بازیکن در تیم ملی نوجوانان در ترکیب اصلی قرار دارد.

سرمربی دانش با اشاره به موفقیت دانش در سال های گذشته و در رقابتهای قهرمانی کشور، خاطرنشان کرد: مهمترین علت موفقیت تیم ما می تواند کادر فنی، هیئت مدیره بسیار قوی و حمایت مسئولین و مردم باشد، ما در این تیم به معنای واقعی و به صورت زنجیره ای در حال تلاش برای رسیدن به مقصود و هدف خود هستیم هرچند که نقص و کاستی هایی وجود دارد البته سعی کردیم همواره از تجربه پیشکسوتان در روند برنامه هایمان استفاده کنیم چرا که تجربه این عزیزان می تواند بسیار ارزشمند باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از همه کسانی که در برگزاری این بازی همکاری نمودند به ویژه اداره ورزش و جوانان، هیئت فوتبال، مهندس محمدی ریاست هیئت مدیره باشگاه دانش فریدونکنار، مهندس امامی فر مدیر عامل شرکت راهبران بندر فریدونکنار و اعضای محترم تیم ملی نوجوانان کمال تشکر را دارم.

قنبرپور سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران نیز در حاشیه این دیدار در گفتگوی با خبرنگار ما ضمن تقدیر از سید کریم محمدی به جهت هماهنگی برای برگزاری این دیدار، خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم دانش فریدونکنار از لحاظ اخلاقی در سطح بسیار خوبی بودند و ملاک اصلی ما نیز در انتخاب بازیکن و حضور در تیم ملی نیز این نکته بسیار مهم است.

 

وی با بیان اینکه از نظر فنی نیز شاهد یک بازی خوب و قابل توجه بوده ایم، اذعان داشت: با توجه به اینکه تا چند هفته دیگر باید در مرحله نهایی جام ملت های آسیا شرکت کنیم، این دیدار بازی تدارکاتی بسیار خوبی برای محک جدی بازیکنان تیم ملی بوده است، چرا که حضور چند ملی پوش در تیم دانش فریدونکنار نشان دهنده قدرت تیمی و انسجام این باشگاه بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا