پایان یک افسانه

پف گنبد آهنین خوابید!

به گزارش بصیر، هجوم وحشیانه اخیر رژیم صهیونیستی طی چند روز بیش از ۶۰۰ شهید بر دامان غزه گذاشت اما این تمام ماجرا نبود و دفاع موشکی مقاومت پس از چند روز و با رسیدن به نقاطی که تا ماه قبل امن امن بود این رژیم جعلی را مشکلی بزرگ روبرو کرد.

بمباران مناطق اشغالی و به صدا در آمدن چندباره آژیرهای هشدار در قلب اسراییل و از همه مهم‌تر پرواز پهباد فلسطینی بر فراز شهرهای رژیم پایانی اسف بار بود بر رویای شیرینی به نام گنبد آهنین، گنبدی که زمانی مایه افتخار مبدع و رژیم صهیونیستی بود به ناگاه به نماد ضعف و ناتوانی این دولت تروریست تبدیل شد.

سیستمی که قرار بود بیش از ۹۰درصد موشکهای مهاجم را رهگیری و مهار کند، در بیش از ۵۰درصد موارد ناموفق عمل کرد تا موشک‌های گاهاً دست ساز مردمی که سال‌هاست در محاصره مطلق هستند و عملاً هیچ ارتباطی با دنیای بیرون از غزه ندارند دلیل و باعث تحقیر این سیستم معروف اسرائیلی شود.

حالا و پس از خوابیدن پف این گنبد خامه ای اسراییل دست به دامان امریکا و کشورهای عربی شده تا قبل از نابودی کامل نقاط استراتژیک این رژیم حتی شده با دادن امتیازاتی از ادامه موشکباران غزه نشینان غیور جلوگیری کند و طبیعتاً نتیجه این جنگ نابرابر هر چه باشد هیچ موفقیتی برای این دولت تروریست نخواهد داشت.

عماد ستایش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا