اختصاصی بصیر

گزینه روی میز ما و یاس دشمن

بصیر/ همزمان با فرارسیدن روز قدس روز پیروزی اسلام بر استکبار، پیروزی حق بر باطل و روز به گل نشستن کشتی استبداد در باتلاق مردمی جمهوری اسلامی ایران، مردم ولایتمدار شهرستان فریدونکنار پا به پای دیار شهید خیز استان مازندران و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به خیابان ها آمدند و بار دیگر آب سردی بر آتش نقشه های خبیث استکبار ریختند و با فریاد رسای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل لرزه بر اندام مستکبرین جهانی شیطان صفت انداختند.

در این بین حضور قریب به ۱۰ هزار نفر از مردمان خطه مبارک فریدونکنار شهر سرلشکر شهید حاج حسین بصیر نیز بی نظیر بود، حضوری که تداعی کننده ایام انقلاب در این شهرستان بود.

استکبار جهانی و دراس آنها آمریکا و اسرائیل هرگز باور چنین حضور پررنگی ازشرکت مردم در راهپیمایی روز قدس سال جاری را نداشتند اما ملت فهمیده ایران بار دیگر نشان داد که هرگز دست از ولایت و حضور پررنگ خود در صحنه ها نخواهد کشید و درسی بزرگ به این ایادی استکبار داد.

اما آنچه امروز باید شیطان صفتان جهانی بدانند این است که گزینه روی میز شما جز دروغ و وعده های پوچ و توخالی نخواهد بود و روزی خود پاسخ تمامی جنایات پلید و پست را خواهید گرفت و مقاومت بزرگمردان فلسطینی با حمایت و پشتیبانی مسلمانان واقعی همواره تا آزادی قدس شریف ادانه می یابد.

امروز ما ایرانیان نشان دادیم که واقعاگزینه ای بر روی میز داریم و حال نوبت شماست که گزینه خود را عرضه کنید،اما می دانیم قطعا جز قتل و غارت و اعمال پست و خبیث عملی صورت نخواهید داد، چرا که چیزی برای عرضه ندارید.

ما ملت شریف ایران همواره به خود بالیده ایم که حامی و پشتیبان ولی فقیه خود بوده ایم و تا زمانی که این نظام مقدس را به صاحب اصلی اش امام عصر(عج) نرسانیم هرگز دست از آرمانهای خود نخواهیم کشیدو امروز نیز با حضور میلیونی خود در راهپیمایی روز قدس نشان داده ایم که همواره پشتیبان ملت های مستضعف دنیا خواهیم بود و از انتفاضه فلسطین تا جان در بدن داریم حمایت می کنیم.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا