اختصاصی/ امام جمعه فریدونکنار گفت

ماهیت اسرائیل ایجاد جنایت و خباثت است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، حجت الاسلام سید محمود جلالی در خطبه های نماز سیاسی عبادی جمعه در مصلی قدس فریدونکنار ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم این شهرستان در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: روز قدس روز اسلام، روز دادخواهی مردم مظلوم غزه از ستمگران صهیونیسم خون آشام بین المللی است.

وی با بیان اینکه ماهیت اسرائیل و استکبار جهانی ایجاد جنایت و خباثت است، گفت: متاسفانه همین افراد هستند که داعیه دفاع از حقوق بشر را دارند، آقای بان کی مون به اسرائیل حق دفاع می دهد، اما این نکته را باید بداند که اگر قضاوتش این است به درد ریاست سازمان بین المللی نمی خورد.

جلالی ادامه داد: در ۶۶ سال گذشته دولتی را بدون طی مراحل قانونی ایجاد کردند، نه سرزمینی داشتند و نه حاکمی، اما با زور و ستم این رژیم جعلی را در حال تقویت هستند.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه امروز ۴۹ درصد اقتصاد آمریکا در اختیار یک و نیم میلیون یهودی است، اظهار داشت: این صهیونیست ها هستند که برای آمریکا تعیین تکلیف می کنند و اوباما از خود اختیاری ندارد، مصوبه های زیادی در طول این ۶۶ سال علیه اسرائیل صادر می شود اما آمریکا با حق وتوی خود همه آنان را از بین می برد.

جلالی تبلیغات رسانه ای گسترده استکبار را راه دیگری برای بد جلوه دادن جمهوری اسلامی و مقاومت انجام می دهند، یادآور شد: تنها یک نفر در آمریکا در عرصه تبلیغات هر روز حدود ۳ میلیون روزنامه و هر هفته حدود ۴ میلیون هفته نامه و نشریه برای تبلیغات ضداسلامی و تحریف افکار جهانی از اسلام و گرایش به صهیونیست و استکبار هزینه می کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: در حالیکه اسرائیل و استکبار جهانی تمام نیروی خود را برای اسلام هراسی به کار گرفته است، بر همه ما فرض است تا برای محو رژیم غاصب اسرائیل از هیچ کوششی تلاش نکنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا