بصیر گزارش می دهد

جانشین سپاه کربلا، سردار نینوا شد/تصاویر

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه نینوا صبح امروز با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در شهرستان گرگان برگزار شد و سرهنگ رحمت الله صادقی، جایگزین سردار محمدحسین بابایی شد.

در این مراسم سردار نقدی «قائم مقام فرمانده کل سپاه در امور استان‌ها»، سردار محمدحسین بابایی فرمانده «سابق سپاه نینوا و فرمانده فعلی سپاه کربلا مازندران»، سرهنگ رحمت الله صادقی «فرمانده جدید سپاه نینوا گلستان»، حجت الاسلام سیدعلی طاهری «نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی» به ایراد سخنرانی پرداختند.

گفتنی است این مراسم با حضور استاندار، امیر خمری فرمانده لشکر ۳۰ پیاده گرگان، سردار میرفیضی فرمانده انتظامی گلستان، عیسی امامی نماینده مجلس و جمعی از مسئولان استانی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

* باید به موقع به تکلیف خود عمل کنیم

فرمانده سپاه نینوا گلستان نیز در این مراسم ابراز داشت: امام راحل برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی در کتاب «ولایت فقیه» اشاره به نظام دفاعی اسلام داشته و تکلیف را برای همگان مشخص فرمودند.

رحمت‎الله صادقی افزود: امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۷ و ۱۳۴۸ موفق به تالیف کتاب «ولایت فقیه» شدند و در بخش دفاع به این نکته تاکید داشته که مسلمانان باید با به منصه ظهور رساندن ظرفیت‎ها دشمنان خدا را بترسانند.

وی گفت: امام راحل انقلاب اسلامی را معماری و طراحی کردند که با حمایت مردم به پیروزی رسید، امام خمینی (ره) سپاه را تاسیس و شجره طیبه بسیج را پایه‎گذاری کردند که این دو مجموعه را باید باهم دید.

فرمانده سپاه نینوا گلستان نیز با اشاره به اینکه امام اثرات عمیق انقلاب را در جهان تشخیص دادند، یادآور شد: امام راحل به خوبی ملت ایران و دشمنان انقلاب اسلامی را شناخت و سپاه استان گلستان نیز وظیفه‎ای جز این ندارد.

صادقی خاطرنشان کرد: اگر دشمنان تهدیدات خود را روی میز می‎گذارند، قرآن نیز تکلیف ما را روی میز گذاشته و آنها را مشخص کرده است که باید به موقع به آنها عمل کرده و غفلت نکنیم.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت سپاه به واسطه ساختار دقیق در همه حوزه‎های دفاعی تهیه شده است، متذکر شد: این مجموعه با قوانین اصل ۱۵۱ و ۱۵۵ که اشاره به همکاری همه‎جانبه دولت برای ایجاد آمادگی همه‎جانبه دارد کامل شده است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا