اختصاصی/ گزارش بصیر از جلسه شورای اقامه نماز فریدونکنار

حسین زاده: ترویج فرهنگ نماز، اولویت کاری مسئولین باشد/ ابراهیم نژاد: قلب مرده از آن بی نمازان است/ میررمضانی: برگزاری نماز جماعت در تمامی مساجد فریدونکنار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، جلسه شورای اقامه نماز فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با حضور مسئولین ادارات و نهادها برگزار شد.

th (1)

ترویج فرهنگ نماز، اولویت کاری مسئولین باشد

فرماندار فریدونکنار در این جلسه ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم فهیم شهرستان فریدونکنار، گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس برگرفته از فرهنگ نماز است، دشمنان ما تمام توان و امکانات خود را در جهت تضعیف روز قدس به کار گرفتند اما حضور میلیونی آحاد مردم نقشه دشمنان را نقش برآب کرد.

محمد حسین زاده لداری با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ نماز باید اولویت کاری مسئولین باشد از همه دستگاه های اجرایی شهرستان خواست تا اهتمام ویژه ای در امر اقامه نملز داشته باشد.

وی تصریح کرد: نماز برترین چیزی است که می تواند همه افراد جامعه مسلمان را به تهذیب اخلاقی و تعالی روحی و معنوی برساند.

قلب مرده از آن بی نمازان است

حجت الاسلام ابراهیم نژاد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی فریدونکنار نیز در این جلسه با اشاره به عظمت و فضیلت نماز، ادای آن را یک تکلیف شرعی دانسته و خاطرنشان کرد: زکات داشتن امکانات و توان و قوت، اقامه نماز است و قرآن کریم نیز نسبت به اقامه نماز و تبلیغ آن تاکید فراوانی دارد.

وی تصریح کرد: آنانی که در این زمینه کوتاهی می کنند دارای قلبی مرده هستند، چرا که قلبی زنده است که نماز را به پا دارد و تقوا را رعایت کند.

برگزاری نماز جماعت در تمامی مساجد فریدونکنار

دبیر شورای اقامه نماز نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد این شورا، اظهار داشت: در ۱۰۰ درصد مساجد حوزه شهری فریدونکنار نماز جماعت اقامه می شود.

سید احمد میررمضانی افزود: از ۵۲ مسجد شهرستان فریدونکنار ۳۱ مسجد دارای امام جماعت هستند و همچنین در ۱۶ اداره فریدونکنار نیز نماز جماعت برگزار می شود.

 وی همچنین از تشکیل هسته یاوران نماز در فریدونکنار خبر داد و اذعان داشت: هدف از تشکیل هسته یاوران نماز استفاده از ظرفیت های مردمی برای فعالیت در امر اقامه نماز می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا