هذیان‌گویی نتانیاهو و اوباما

بصیر، پس از پایان آتش‌بس چند ساعته در غزه و آغاز دوباره درگیری‌ها، جنگ وارد مرحله حساسی شده است؛ از این رو صهیونیست‌ها با استقبال از آتش‌بس، خود را منطقی و برای ادامه درگیری مصمم نشان می‌دهند و این در حالی است که وضعیت پشت صحنه آن‌ها بسیار آشفته و در هم ریخته است و به سبب آشکار شدن نشانه‌های فروپاشی اجتماعی در روند ادامه جنگ در حال نزدیک شدن به نقطه بن‌بست هستند؛ از آنجایی که آن‌ها می‌دانند پایان جنگ در وضعیت کنونی برای آن‌ها شکست تلقی می‌شود و باید در انتظار هجوم انتقادات جدی باشند و به سبب جنایات جنگی که مرتکب شده‌اند، باید به افکار جهانی پاسخگو باشند، تلاش می‌کنند دست‌های خالی از دستاورد و مملو از جرم و جنایت خود را با امتیاز قابل قبولی پر کنند؛ از این رو بحث تکراری، مربوط به گذشته خلع سلاح مقاومت را پیش کشیده‌اند.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر جنون‌زده رژیم صهیونیستی، در این‌باره به شبکه سی‌ان‌ان گفت: باید منطقه غزه را خلع سلاح کنیم. اوباما نیز در تماس تلفنی با وی، ضمن تکرار حمایت از جنایت گرگ‌صفتانه صهیونیست‌ها، در تبعیت خفت‌بار از دیدگاه نخست‌وزیر سفاک رژیم صهیونیستی، ادعا کرد: خلع سلاح گروه‌های مقاومت و غیرنظامی شدن غزه، تنها راه‌حل پایدار برای پایان دادن به درگیری فلسطینیان با رژیم جعلی صهیونیستی است.

نتانیاهوی جلاد، وقاحت را به جایی رساند که گفت: کمک‌های بشردوستانه به مردم غزه نیز باید مشروط به خلع سلاح حماس از سلاح‌های سنگین از جمله موشک و راکت شود. اینهمه در حالی است که رمضان عبدالله، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، در پاسخ به ادعاهای سبکسرانه نتانیاهو و اوباما اعلام کرد: مقاومت به هیچ‌وجه سلاح را بر زمین نمی‌گذارد و به مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی ادامه می‌دهد. وضعیت شکننده رژیم صهیونیستی که نشانه‌های آن آشکار شده، حاکی از آن است که چنانچه نیروهای مقاومت به ایستادگی و حمله موشکی به سرزمین‌های اشغالی ادامه دهند، مجبور به تسلیم و پذیرش شرایط مقاومت خواهد شد.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا