اختصاصی/ سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان در گفتگو با بصیر

حضور ۴ مازندرانی و یک فریدونکناری در اردوی تیم ملی نوجوانان/ به دنبال کسب سهمیه حضور در جام جهانی هستیم

به گزارش بصیر، قنبرپور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند برگزار می شود و برای حضوری قدرتمند در این مسابقات اردوهای زیادی برگزار کردیم و همچنین در استان مازندران در بابلسر هم حضور ۶ روزه ای داشتیم و در روز آخر نیز در فریدونکنا با تیم جوانان این شهر یک بازی تدارکاتی انجام دادیم.

وی تصریح کرد: از تمامی استان های کشور بازیکن مستعد را به تیم ملی دعوت کردیم، یک تیم سایه دیگر هم داریم که بعد از کسب نتیجه مطلوب آنها را دعوت خواهیم کرد، همچنین در تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران از ۴ مازندرانی استفاده می کنبم چرا که پتانسیل در مازندران بالاست.

قنبرپور با اشاره به مهمترین برنامه های خود قبل از آغاز جام ملت های آسیا، عنوان داشت: تا قبل از بازی های جام ملت های آسیا یک سفر به ژاپن خواهیم رفت و دو دیدار دوستانه با تیم ملی نوجوانان و یک دیدار دوستانه نیز با تیم ملی زیر ۱۸ سال آن کشور برگزار خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران حضور در جمع چهارتیم پایانی را مهمترین هدف خود دانست و اذعان داشت: تمامی تیم هایی که در آنجا حاضرند با آمادگی کامل حاضر می شوند و به دنبال قهرمانی هستند و علاوه بر آن به دنبال کسب سهمیه جام جهانی می باشند که این مهمترین هدف تیم ماست.

وی افزود: آنچه در حال حاضر تکلیف ماست خوب تمرین کردن و آماده سازی مطلوب می باشد، همچنین باید از لحاظ ذهنی نیز این نوجوانان را آماده کنیم و در نهایت با یک آمادگی خوب به مصاف رقبای خود برویم.

قنبرپور با بیان اینکه در گروه D به عنوان تیم سرگروه با تیم های سوریه، عربستان و قطر هم گروه هستیم، اظهار داشت: هدف اصلی ما قرار گرفتن در جمع تیم هایی است که به جام جهانی صعود می کنند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا