اختصاصی/ موج تجلیل از خبرنگاران به شورای شهر فریدونکنار رسید

خان بابایی: در توزیع اعتبارات عدالت رعایت نشده است/ قاسمی: خبرنگار به تخریب رقیبان و تبلیغ رفیقان نپردازد

به گزارش خبرنگاران پایگاه خبری بصیر، سید حسین میرمرادی در مراسم تجلیل از خبرنگاران فریدونکنار در سالن اجتماعات شورای شهر، اظهار داشت: جایگاه و نقش اطلاع رسانی بر کسی پوشیده نیست، خبرنگاری به عنوان یک شغل سخت و طاقت فرسا شناخته می شود و باید از آن بهترین حمایت را به عمل آورد.

وی ضمن گرامی داشتن یاد و خاطر خبرنگاران شهدای ۸ سال دفاع مقدس و به ویژه شهید آوینی، عنوان اشت: خبرنگاران می خواهند مظلومیت جامعه و کشور را به گوش جهانیان برسانند و این از نقش برجسته رسانه است.

علی خان بابایی شهردار فریدونکنار نیز در این مراسم، اظهار داشت: ما به دنبال رشد و توسعه در فریدونکنار هستیم و رسانه نیز می تواند در این زمینه ما را یاری دهند.

وی تصریح کرد: در شهرستان فریدونکنار توسعه نیافتگی را می بینیم، البته نسبت به شهرهای همجوار فریدونکنار توسعه یافته تر است اما در توزیع اعتبارات عدالت رعایت نشده است و این اطلاع رسانی هنرمندانه خبرنگاران فریدونکناری است که می تواند این شهر را به جایگاه خود برساند.

مهدی آزادی کناری عضو شورای شهر نیز در این مراسم ضمن تبریک روز خبرنگار، عنوان داشت: خبرنگاران باید به دنبال تلاش و کوشش مستمر و پوشش همه جانبه و بررسی و تفحص صلاح نظام و مردم در ارسال خبر باشند و بدور از اغراق سیاسی انصاف را در کار خود رعایت کنند و در بیان حقایق و دفاع از حقوق مردم در راستای نظام و حکومت اسلامی شجاعت داشته باشند.

سید هادی میرانی کناری نیز در این نشست گفت: خبرنگاران انتقال دهنده اخبار هستند و به نوعی رزمنده محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه باید واقعیت ها را بیان کنیم و خبرنگار نیز آنها را انتقال دهد، تصریح کرد: امروز اگر خبرنگاران در جهان و به ویژه غزه نبودند هیچکس از اتفاقات آن خبر نداشت و این از اهمیت رسالت خبرنگاری است.

سید جواد قاسمی رئیس کمسیون ورزشی شورا در این نشست اظهار داشت: خبرنگاری شغل مقدسی است که کمتر کسی به آن دست پیدا می کند، چرا که این شغل رسالت مهمی است که موجب پیشرفت و توسعه امور می گردد.

وی عنوان داشت: اگر خبرنگار به تخریب رقیبان و تبلیغ رفیقان نپردازد موجب ایجاد جامعه ایده آل می شود چرا که وجود خبرنگار سلامت امور را تضمین می کند.

گفتنی است در پایان این جلسه با اهدا لوح و هدایایی از خبرنگاران این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا