اختصاصی/ دادستان مرکز استان در فریدونکنار

نقش ایران در خاورمیانه بی بدیل است/ بعضی ها به اندیشه شهدا جفا کردند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، حجت الاسلام جعفری در جمع بسیجیان و در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: اقتدار و عزت امروز ما تنها متعلق به این نسل نیست بلکه اگر امروز در تمام عرصه ها سرآمد هستیم مدیون ثمرات و فداکاری های نسل اول انقلاب است.

وی با بیان اینکه نسل حاضر و بعدی مسئولیت سنگینی دارند، گفت: امروز همه کسانیکه بیش از ۳۰ سال تلاش کردند تا ما را متکی به خود نبینند، بر نقش مان در خاورمیانه واقفند و هیچ مشکلی را بدون ایران حل شدنی نمی دانند.

جعفری در ادامه با اشاره به اینکه بیداری اسلامی موجب نگرانی استکبار جهانی شده است، گفت: بعضی ها این بیداری را معلول حوادث و جریانات منطقه ای می دانند اما همه می دانند این از ثمرات شجره طیبه امام راحل است.

دادستان مرکز استان با بیان اینکه باید خط مقدم خود را به کشورهای دیگر می کشاندیم، اذعان داشت: یک درصد چیزی را به عنوان دین در گروه داعش نمی بینید، اگر بچه های ما ۸ سال در برابر ۵۰ کشور تک و تنها ایستادگی کردند فقط ایمان به خدا و دین داری موجب آن شد.

جعفری تاکید کرد: آنچه در طول تاریخ انقلاب موجب عزت و مقاومت ما در برابر دشمن شد همین مولفه های دینی و معنوی ماست.

وی افزود: بالاترین و مهمترین مولفه فرهنگی ما در جبهه نرم در بی ثبات سازی ایران و کشورهای پیرامون این است که بی ثبات سازی در درون نقش بر آب شد و شرارت های بیرونی همچنان ادامه دارد که البته به تعبیر رهبری این خیال خام است.

دادستان مرکز استان تاکد کرد: کشورهای منطقه نمی توانند خطر را از خود بدون ایران دور کنند، درست است که در جنگ عده ای از مردم بی دفاع قتل عام می شوند اما در کنار آن اتفاقی می افتد که دنیا می فهمد در منطقه کشوری چون ایران است که در هر کاری وارد شود با ایمان به خدا موفق و موید می شود.

وی ادامه داد: این تکلیف امروز از هر لحظه دیگر بر دوش ما سنگینی می کند و نباید از درون خود غفلت کنیم تا آرمانهای امام و رهبری را تحقق بخشیم.

جعفری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه ماهواره و فضای مجازی نیاز به نگهبان دارد، گفت: ما می توانیم در این فضا از مهمترین اهرم خود یعنی همان اندیشه های شهدا بهره ببریم اما متاسفانه بعضی ها دارند به شهدا جفا می کنند.

 

وی تصریح کرد: آنقدر عقب نشینی کردیم و انعطاف به خرج دادیم که دشمن نسبت به گذشته گستاخ تر شده، بسیاری از رشادت های شهدای ما در تاریخ ثبت شده است اما کمتر کسی آن را پیگیری می کند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا