اختصاصی/ سخن ویژه سردبیر

عادی سازی توهین به ارزش های کشور، پروژه جدید استکبار

سرباز خمینی کمرش خم نشود/ زخم دل عشاق تو مرهم نشود/ هرچند به ساحت شما توهین شد/ یک ذره ای از مقام تو کم نشود

بصیر/ چندی است در فضای مجازی جریاناتی علیه بزرگان و پیشوایان کشور در حال اتفاق است که بسیار زشت و ناپسند می باشد.

دکتر شریعتی، لقمان حکیم، امام راحل و آیت الله جنتی نمونه ای از این افراد بزرگوار و ارزشی کشورمان می باشند که تحت حملات شدید رسانه ای عده ای معاند و از خدا بی خبر شده اند که حتی خواندن و تفکر در مورد مطالب این چنینی نیز سخیف و غیر قابل باور است.

در شرایطی که استکبار جهانی همچون شیطان قسم خورده تا جوانان این سرزمین را به ورطه گناه و آلودگی بکشاند و بدین وسیله به اعتقادات و مبانی فکری آنها چیره شود فضای مجازی به جولانگاه بزرگ و اساسی این شیادین تبدیل شده و متاسفانه کمترین واکنش و راهکاری نسبت به آن نیز صورت نگرفته است.

دشمن به خوبی می داند تنها در صورتی می تواند ارکان اساسی نظام اسلامی که همان جوانان باشند را از مسیر اصلی خود منحرف کند که آنها را زا اعتقاداتشان دور کند و به همین دلیل با حرکاتی نامحسوس و به تدریج از بزرگان کشورمان توهین و تمسخر را آغاز کرد و امروز پس از یک پروسه طولانی به بنیانگذار کبیر انقلاب رسیده است و با الفاظی زننده شخصیت و جایگاه این بزرگوار را مورد تمسخر قرار داده اند.

اما متاسفانه بدتر از این حرکت دشمن که به دنبال عادی سازی این امر در بین جوانان کشور برای شروع توهینی بدتر از این است، سکوت جوانان ارزشی کشور است که از حضور در فضای مجازی اجتناب می کنند و به نوعی یا کم آوردند و یا نمی خواهند این مورد را بپذیرند که این تحرکات حساب شده در آینده ای نزدیک برای کشور و جامعه مان گران تمام خواهد شد.

در بعضی از اوقات نیز شاهد دست به دست شدن برخی از پیامهایی که علیه این شخصیت ها در فضای مجازی منتشر می شون نیز از سوی جوانان خودمان هستیم.

دشمن و استکبار جهانی از فضاهایی چون« وایبر، لاین، واتس آپ، فی بوک، فیس نما و …» در حال استفاده بردن حداکثری برای شستشوی فکری فرزندانمان است و ما هم دستان خود را بر دستهایمان گذاشته ایم و یا نظارت نمی کنیم و یا خود گهگاه مروج این آسیب هستیم.

در این بین نقش مسئولین کشور نیز می تواند بسیار مهم و حیاتی باشد، چراکه اگر کمی جدی تر در بحث امنیت فضای مجازی و به خصوص این شبکه ها حاضر شوند می توانند به راحتی منشا این جریانات را پیدا کرده و با برخوردی صریح و سریع جلوی حرکات پلید عده ای که تفکراتی این چنین نخ نما دارند را بگیرند.

البته در این بین نیز عده ای به مقابله با این جریان عمیق افتادند که این داستان توجه ام را به خود جلب کرد(قدیما بعضی چیزا حرمت داشت… یک روزی ساواک به (طیب حاج رضایی) که گنده لات مملکت بود، گفت اگر به امام خمینی (ره) توهین کنی از زندان آزادت می کنیم، خدا بیامرزم گفت حاضرم بمیرم ولی به سید اولاد پیغمبر اهانت نکنم…سر آخر هم طیب اعدام شد)

حال به این فکر می کنم که چه بر سر نسل ما آمده که …

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا