پلیس آمریکایی در حال خفه کردن یک دانشجو+عکس

به گزارش بصیر، واشنگتن‌پست در گزارشی نوشت که معمولا پس از اعمال خشونت از سوی نیروی پلیس آمریکایی، مقامات زمان خود را برای واکنش به این اقدام اختصاص می‌دهند آن هم زمانی که با پیگیری موضوع به دنبال تشخیص این هستند که چه کسی چه کاری را انجام داده است، اما در یک واقعه خاص در شهر ناکسویل در ایالت تنسی آمریکا خشونت پلیس چنان شدید و مستند بود که کلانتر محل این افسر را به سرعت از کار اخراج کرد.

 

در این ماجرا، پس از اینکه یک سری تصاویر گرفته شده از سوی یک عکاس خبری در نشریه انگلیسی دیلی‌میل منتشر شد، فرانک فیلیپس افسر کلانتری ناکسویل به سرعت از کار خود اخراج شد. در این عکس‌ها یک افسر پلیس دستان خود به دور گردن یک جوان دانشجوی ۲۱ ساله به نام جارود داستون حلقه کرده و با فشار دادن وی را مجبور به نشستن و تسلیم شدن می‌کند.

پلیس آمریکایی در حال خفه کردن یک دانشجو + عکس

به گزارش رسانه‌های محلی، پیش از این رخداد و در واکنش به یک “اخلال‌گری” در نزدیکی دانگشاه تنسی، جایی که در یک جشن خانگی ۸۰۰ تن حضور داشته و بر اثر سرکشی به خیابان ریخته بودند، نیروی انتظامی محلی وارد عمل شده بود.

بر اساس گزارش پلیس، داستون به درخواست‌های مکرر پلیس برای بازگشت به درون خانه بی‌توجهی کرده است. معاون کلانتر محل نیز در گزارشی نوشت که داستون در برابر دستورات افسران پلیس برای قرار دادن دست‌های خود در پشتش مقاومت فیزیکی از خود نشان داد و دستان خود را به دور پاهای یک افسر حلقه کرد.

این در حالی است که عکاسی که از این حادثه تصویر برداری کرده است به واشنگتن‌پست گفت که داستون هیچ نشانه‌ای از مقاومت در برابر بازداشت شدن نشان نداد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا