اختصاصی/ از ساعت 21 عبور و مرو در فریدونکنار مختل شد

تصادف ۷ دستگاه اتومبیل در پی غفلت ماشین تخلیه فاضلاب

به گزارش بصیر، در پی تخلیه نابهنگام و اشتباه یک دستگاه تخلیه چاه فاضلاب در فریدونکنار عبور و مرور در غرب این شهرستان از ساعت ۲۱ تا حوالی ۱ بامداد با اختلال روبرو شد.

پس از تماس تلفنی یک شهروند خبرنگار پایگاه خبری بصیر در ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه بر محل حادثه حاضر شد.

 DSCN7597

این در حالی بود که مامورین راهور فریدونکنار مسیر میدان ماهی تا ایستگاه محمود آباد را به صورت یکطرفه بسته بودند و در پاسخ به سوال شهروندان علت یکطرفه شدن را قیرپاشی!! آنهم در آن ساعت اعلام کردند.

به گزارش بصیر، شاهدان عینی این حادثه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشتند: این موضوع حوال ساعت۲۱:۳۰ دقیقه رخ داد و ماشین حمل فاضلاب مواد خود را بدون اعتنا به اینکه اینجا نیز قسمتی از محدوده شهری است در خیابان تخلیه کرد و به مسیر خود ادامه داد و بوی بسیار بدی نیز در این فضا حاکم شد که واقعا نفس کشیدن را برای مردم منطقه با مشکل مواجه نمود. 

شاهدان حادثه به حضور ماشین آتش نشانی در این منطقه نیز اشاره و خاطرنشان کردند: پس از تماس با آتش نشانی خود را به این منطقه رساندند و اقدام به شستشوی این محیط کردند.

DSCN7599

به گزارش بصیر، این در حالی است که با بی دقتی و عمل سهوی و یا عمدی این فرد که از افراد با تجربه در این شغل نیز در فریدونکنار می باشد شاهد ۷ تصادف در همان دقایق ابتدایی بودیم که مامورین راهور فریدونکنار در منطقه حاضر شدند و پس از یکطرفه کردن مسیر عبور و مرور اتومبیل ها را به مسیری دیگر هدایت می کردند.

هنوز جزئیات بیشتری از این حادثه در دست نیست اما آنچه مسلم است این می باشد که مسئولین شهرستان باید برخورد قاطعی با این خاطی و فرد سهل انگار داشته باشند، چرا که اگر به جای این خسارتهای مالی، جانی کسی در خطر می افتاد چه کسی باید پاسخگوی خانواده هایشان می بود.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود….

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا