کشف یک زن سر بریده شده در لندن

خبرگزاری ایرنا: پلیس انگلیس از کشف جنازه یک زن در منطقه ای در شمال لندن خبر داد که سر بریده شده است اما گفت که این اقدام، تروریستی نبوده است.

کشف این جنازه آن هم درست چند روز پس از سربریده شدن یک روزنامه نگار امریکایی توسط عضو انگلیسی داعش در سوریه، این نگرانی را در میان مردم این کشور اروپایی پدید آورده که ممکن است داعش در درون انگلیس هم دست به چنین اقداماتی بزند.

ˈجان سندلین ˈ یک بازرس ارشد پلیس روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: اگرچه این اتفاق برای مردم نگران کننده است، اما مطمئن هستیم که این قتل ارتباطی با مسایل تروریستی ندارد.

وی با اشاره به وقوع این قتل در میانه روز آن هم در منطقه ای مسکونی افزود: هنوز زود است در باره انگیزه های این قتل، حدس و گمانی مطرح کرد، اما پلیس به دنبال یافتن جزییات این واقعه است.

به گزارش منابع انگلیسی، جنازه این زن سر بریده شده که هویت وی هنوز اعلام نشده است، ساعت یک بعد از ظهر پنجشنبه در حیاط خانه ای در منطقه ادمونتون در شمال لندن کشف شد.

براساس این گزارش، پلیس لندن پس از اینکه گزارش هایی از حمله یک مرد مسلح با چاقوی بزرگ به مردم در منطقه ادمونتون دریافت کرد، موفق به کشف این جسد در آن منطقه شد.

اسکاتلندیارد تایید کرده است که فرد مظنون که مردی ۲۵ ساله است، پس از درگیری با ماموران پلیس بازداشت شده و نیروهای پلیس درجریان این درگیری از تفنگ های بی حس کننده استفاده کرده اند.

این گزارش می افزاید: یکی ازماموران پلیس نیز در زمان بازداشت این فرد، زخمی شده است.

اسکاتلندیارد تاکنون در باره هویت فرد دستگیرشده و انگیزه های وی برای این قتل که شبیه به نحوه کشتن افراد از سوی گروه تروریستی داعش در عراق است، گزارشی منتشر نکرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا