واکنش کفاشیان به پیشنهاد لیذر به کی روش

به گزارش بصیر، علی کفاشیان در مورد اینکه چرا هنوز پیشنهاد نهایی ایران برای قرارداد با کی‌روش ارسال نشده و پیشنهاد باشگاه لیذر به این مربی اظهار داشت: در مورد پیشنهادهای دیگر چیزی نمی‌دانم اما ما در نهایت قرارداد تنظیم شده خود را برای کی‌روش ارسال خواهیم کرد. اگر برای این کار عجله نمی‌کنیم علتش این است که ابتدا باید منابع مالی جهت قرارداد با کی‌روش را تأمین کنیم و بعد از آن این کار را انجام خواهیم داد.

وی افزود: قطعا کی‌روش هم دوست دارد به ایران بیاید و با تیم ملی کار کند. حضور او البته باید به گونه‌ای باشد که فدراسیون فوتبال هم بتواند تعهدات مالی خود را انجام دهد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره تیم المپیک ایران یادآور شد: به این تیم بسیار امیدوار هستیم. آنها اردویی در کشور چین خواهند داشت که مفید خواهد بود. تیم المپیک دو هدف را پیش‌رو دارد؛ ابتدا موفقیت و کسب مدال در بازی‌های آسیایی اینچئون و سپس رسیدن به المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو در برزیل که تصور می‌کنم با تلاش کادرفنی و تیمی که تشکیل شده شانس بالایی برای موفقیت و رسیدن به هر دو هدف داریم.

کفاشیان تأکید کرد: تیم فعلی که به بازی‌های آسیایی می‌رود پشتوانه و بدنه اصلی تیمی خواهد شد که باید در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حاضر باشد به همین دلیل ما توجه ویژه‌ای به این تیم داریم.

وی در مورد اینکه در جشن بدرقه ورزشکاران بازی‌های آسیایی به بانوان ووشو و کبدی قول پاداش درصورت کسب مدال را داده تصریح کرد: ورزش بانوان بسیار مهم است و در صورت توجه می‌توانند مدال‌های زیادی را برای ورزش ایران به ارمغان بیاورند. من این قول را به بانوان ووشو و کبدی دادم و اگر آنها موفق شوند به آن عمل خواهم کرد. من هنوز هم به نایب قهرمانی فوتسال بانوان افتخار می‌کنم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه در صورت موفقیت تیم فوتبال المپیک به آنها چه پاداشی خواهد داد، تصریح کرد: پاداش این تیم برعهده کمیته ملی المپیک است.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که ایران قصد دارد میزبانی مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیک را کسب کند، به تسنیم گفت: ما برای دور مقدماتی و نهایی این مسابقات درخواست داده‌ایم و دو شهر تهران و مشهد را هم معرفی کرده‌ایم. در این باره عزم جدی داریم و می‌خواهیم در تمامی رده‌های سنی و برای تمامی مسابقات درخواست میزبانی دهیم تا میزبانی‌های مختلفی را کسب کنیم.

وی درباره بحث میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ یادآور شد: فکر کنم این بحث بعد از برگزاری جام ملت‌های استرالیا و به احتمال زیاد در اردیبهشت سال آینده به نتیجه برسد و آن زمان میزبان معرفی شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان درباره اینکه چرا هر ساله باشگاه‌های زیادی از جام حذفی فوتبال انصراف می‌دهند، خاطرنشان کرد: فکر کنم این مشکل مربوط به هزینه ایاب و ذهاب آنها باشد که فدراسیون حاضر به کمک در این مورد به باشگاه‌ها است. اینکه برخورد جدی با تیم‌هایی که از جام حذفی انصراف می‌دهند داشته باشیم نیازمند بررسی بیشتری است.

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا