پولادی بازیکن پرسپولیس است و باید برگردد

به گزارش بصیر، علیرضا رحیمی که با برنامه ورزش و مردم گفتگو می کرد در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق گفت: کادرفنی و خصوصا علی دایی همه تلاش خود را به کار می‌بندند تا بازی خوبی را برابر تراکتورسازی انجام دهند، حال نتیجه هرچه باشد. درحال حاضر تیم پرسپولیس هر روز بهتر از گذشته شده و با اضافه شدن بازیکنان محروم و آسیب‌دیده، امیدوارم هرچیز زودتر به شرایط خوبش برسد.

وی در مورد اینکه سازمان لیگ گفته اگر سکوهای ورزشگاه آزادی توسط پرسپولیسی‌ها پر نشود، بیش از ۱۰ درصد سکوها در اختیار هواداران پرسپولیس قرار می‌گیرد، افزود: به ضوابطی که سازمان لیگ دارد، احترام می‌گذاریم. حساسیت خاصی روی این مساله نداریم و مطمئنا هر تصمیمی سازمان لیگ بگیرد به صلاح فوتبال است و ما به آن احترام می‌گذاریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد عقد قرارداد مهرداد پولادی با یک باشگاه قطری اینگونه اظهار نظر کرد: هر ورزشکاری می‌تواند در هر کشوری قرارداد ببندد اما برای رسمیت بخشیدن به آن قطعا باید فدراسیون آن کشور ITC بازیکن را برای باشگاه جدید ارسال کند که مشکل از آنجا شروع می‌شود.

وی اضافه کرد: قطعا فدراسیون برای صادر کردن ITC مهرداد پولادی برای تیم قطری، نظرمان را می‌گیرند که ما با توجه به مدارکی در اختیارمان است، اجازه صدور ITC این بازیکن را نمی‌دهیم. پولادی بازیکن پرسپولیس است و باید در تمرینات تیم شرکت کند.

رحیمی که با ورزش و مردم گفتگو می‌کرد، با اشاره به اینکه پولادی در سال ۹۱ با پرسپولیس قرارداد امضا کرده که این قرارداد تا پایان سال ۹۳ رسمیت دارد، افزود: در سال ۹۲ قراردادی با پولادی در فدراسیون به ثبت رسیده که در ماده ۵ آن قید شده به جز این قرارداد هرگونه توافقی که منعقد شود، برای سازمان و فدراسیون معتبر نیست. پس توافق پولادی با مدیرعامل قبلی معتبر نیست و او نمی‌توند در سال ۹۳ در تیم دیگری به غیر از پرسپولیس بازی کند.

وی همچنین تاکید کرد: ما حتی با خود این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش جلسه داشتم و گفتم باید این مشکل را حل کنیم زیرا و با اسلحه نمی‌خواهیم جلوی او را بگیریم. هنوز امیدوار هستم پولادی به پرسپولیس برگردد، در تمرینات حضور یافته و در اختیار تیم قرار بگیرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد خبر خروج نام رضا نوروزی از فهرست پرسپولیس تصریح کرد: تصمیم‌گیری در خصوص این مساله با علی دایی است اما نظر من این است که بازیکن را به خاطر مصدومیت نباید کنار گذاشت. ما تمام حق و حقوق نوروزی را می‌دهیم، البته الان باید توجه بیشتری به این بازیکن داشت و نباید او را فراموش کنیم زیرا در باشگاه ما آسیب دیده است.

وی در مورد اظهار نظر علی دایی که گفته امیدوار است جایزه خودروی درنظر گرفته شده برای هواداران دیدار پرسپولیس – تراکتورسازی از جای دیگری سر در نیاورد، اظهار کرد: قطعا نماینده صداوسیما، دادستانی و ارگان‌های دیگر در محل قرعه‌کشی حضور یافته و جایزه را به دست صاحبش می‌رسانند.

رئیس هیات مدیره باشگاه اعلام کرد ۹ میلیارد تومان برای پرداخت بدهی‎‌های بین بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس از سوی اسپانسر این باشگاه هزینه شده است. رحیمی در مورد صحت این موضوع خاطرنشان کرد: قول داده‌ایم تمام تعهدات مدیر عامل قبلی باشگاه پرسپولیس را انجام می‌دهیم. البته بدهی‌ها باید پرداخت شود اما برای این پرداخت‌ها نیاز به منابع مالی است. قطعا با تلاش مدیران وزارت ورزش و جوانان و سایر مسئولان در تلاش هستیم تا این مشکلات را به حداقل برسانیم.

وی در مورد شکایت والیبالیست‌های پرسپولیس و مشکلات اینچنینی در این باشگاه تهرانی اظهار کرد: ما هر روز از این چیزها بسیار زیاد داریم و تلاش می‌‎کنیم مشکلات مالی را به حداقل برسانیم.

رحیمی در پاسخ به این پرسش که آیا مدیریت در فدراسیون‌ها سخت‌‎تر است یا باشگاه‌ها، گفت: پرسپولیس یک طرف اما واقعا باشگاه‌داری بسیار سخت است و اگر کسی مسئولیت می‌پذیرد واقعا کار سختی دارد زیرا با یک باخت می‌گویند تیم وارد بحران شده و با یک برد می‌گویند تیم از بحران خارج شده است. علت این موضوع هم این است تعریف قانون‌مندی از باشگاهداری در کشور نداریم.

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا