حرکت قشنگ تیموریان در زمین

به گزارش بصیر، دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و استقلال در حالی به سود آبی‌پوشان به پایان رسید که مجید باقری‌نیا در طول بازی به قضاوت شاهین حاجی‌بابایی اعتراض داشت.

*جاسم کرار که چندین بار با بازیکنان نفت مسجد سلیمان درگیری لفظی پیدا کرده بود پس از آسیب‌دیدگی جزئی از ترکیب استقلال بیرون رفت تا اخطاری از داور بازی نگیرد.

*هنگامی که داور به سود نفت اعلام پنالتی کرد، رضا درویشی مهاجم این تیم به شدت خوشحالی می‌کرد به شکلی که انگار توپ را تبدیل به گل کرده بود اما زنید‌پور ضربه را خراب کرد تا خوشحالی مهاجم نفت خنثی شود.

*بعد از اینکه شاهین حاج‌بابایی سوت پایان بازی را به ثمر رساند یکی از تماشاگران نفت به وسط زمین پرید تا فروزان را در آغوش بگیرد. در همین لحظه ماموران این هوادار را بازداشت کردند که تیموریان از آنها خواست او را رها کرده و هافبک استقلال در حرکتی قشنگ پیراهن خود را به این هوادار اهدا کرد.

*تماشاگران نفت مسجدسلیمان از شکست تیم‌شان ناراحت بوده و بعد از پایان بازی علیه باقری‌نیا شعار داده و خواهان برکناری وی بودند.

*محمد قاضی در جریان این مسابقه برای دقایقی در خط دفاعی به میدان رفت. قلعه نویی چند روز پیش گفته بود شاید به دلیل نبود مدافعانش مجبور شود از قاضی در خط دفاع استفاده کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا