پیچیدش عطر رضوی در بیمارستان بوعلی ساری

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، خادمان حرم رضوی میهمان مردم مازندران در شهرستان ساری هستند و با حضور در گلزار شهدای گمنام در پارک موزه دفاع مقدس مازندران، دیدار با جانبازان و ایثارگران، شرکت در برنامه کاروان خورشید در حسینیه عاشقان کربلای مازندران و نیز حضور در جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) و تجلیل از برندگان نهایی جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) از برنامه‌های امروز خادمان رضوی در مازندران بود.

با قرار گرفتن پرچم متبرک شده به حرم رضوی بیمارستان و همراهان بیمار مانند نگین در انگشتر، پرچم متبرک شده به حرم رضوی را در برگرفتند برخی از همراهان بیمار که در جریان قرار گرفتن پرچم متبرک شده نبودند به محض فهمیدن این موضوع خودشان را به پرچم متبرک شده رساندند.

اشک‌های همراهان بیمار که برای طلب شفا از امام رضا(ع) منتظر تلنگری بودند شروع به ریزش کرد و نوای یا رضا، رضا در بیمارستان بوعلی ساری طنین‌انداز شد.

حضور در بخش جراحی مغز و اعصاب، بخش کودکان و بخش کودکان سرطانی از برنامه حضور خدام در بیمارستان بوعلی ساری بود در بخش کودکان سرطانی خدام برای طلب شفا مولودی ویژه حرم امام رضا(ع) را اجرا کردند و دعا برای شفای بیماران از دیگر برنامه‌های خادمان حرم امام رضا(ع) در بیمارستان بود./ز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا