داعش خودزنی کرد

خبرگزاری ایسنا: گروه تروریستی داعش ۳۰ تن از اعضای خود را که در درگیری‌های فرودگاه نظامی الطبقه مشارکت کرده بودند، از بین برد.

سایت خبری العهد لبنان نوشت: گروه داعش ۳۰ تن از اعضای خود را که در درگیری‌های فرودگاه نظامی الطبقه مشارکت کرده بودند به اتهام اجرا نکردن دستورات ابوعمر شیشانی (چچنی)، فرمانده این حمله، کشت.

از سوی دیگر دیده‌بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که اعضای داعش یک جوان را در منطقه العشاره در حومه شرقی دیرالزور در شرق سوریه به قتل رساندند که این اقدام آن‌ها در پی برپایی تظاهرات صدها نفری صورت گرفت که شرکت کنندگان در آن خواهان خروج اعضای داعش از این منطقه بودند.

در پاسخ به این تظاهرات، اعضای داعش به سمت تظاهرکنندگان آتش گشودند و تعدادی از جوانان را بازداشت کردند.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه همچنان اعلام کرد که یکی از بازداشت شدگان توسط داعش اعدام شد و سپس در مکان عمومی در دیرالزور به اتهام “کفر” به صلیب کشیده شد.

از سوی دیگر، ارتش سوریه پس از درگیری‌های شدید با افراد مسلح، منطقه “حتیتة الجرش” در غوطه شرقی دمشق را تحت کنترل خود درآورد.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه نیز اذعان کرد که ارتش سوریه منطقه حتیتة الجرش و مزارع آن را تحت کنترل خود درآورده است.

همزمان افراد مسلح کرد با چند راکت مقرهای داعش را در منطقه الشیوخ در ریف شمالی حلب هدف قرار داده و تعدادی از آن‌ها را به هلاکت رسانده و چند تن دیگر را زخمی کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا