اختصاصی/ از سوی مدیریت جهاد کشاورزی فریدونکنار اعلام شد

خاکریزی و خاکبرداری بدون مجوز ممنوع

به گزارش بصیر، حسن رزاقی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: با عنایت به فراریسدن زمان مناسب جهت لبایروبی آب بندان ها، جهاد کشاورزی شهرستان فریدونکنار طی اعلامیه از عموم کشاورزان، دهیاران، شوراهای اسلامی و مالکان اراضی کشاورزی خواست از هرگونه خاکریزی و خاکبرداری در اراضی زراعی و باغی به هر منظوری بدون کسب مجوز جدا خودداری نمایند.

وی تصریح کرد: خاکریزی و خاکبرداری در اراضی زراعی و باغی بدون مجوز مطابق قانون جرم تلقی می شود و دستگاه های قضایی متخلفین را مطابق قوانین حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی مورد پیگیرد و مجازات قانونی قرار خواهد داد.

رزاقی همچنین از مردم، شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاران خواست تا در حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، جهاد کشاورزی فریدونکنار و مراکز خدمات تابعه را یاری کنند.

مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار خواستار شد: در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز بر روی این اراضی در خارج از محدوده بافت قانونی روستا برابر نقشه طرح هادی مصوب، جهاد کشاورزی این شهرستان را مطلع سازند.

رزاقی همچنین اذعان داشت: دیگر چیزی به عنوان کمبود کود شیمیایی در شهرستان نداریم و کشاورزان محترم نسبت به تامین کود مورد نیاز خود اقدام لازم را به عمل آورد.

 

وی در پایان عنوان داشت: به منظور پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور، متحد و یکپارچه از تاریخ ۵ مهرماه تا ۱۸ آبان سال جاری به استقبال سرشماری عمومی کشاورزی کشور می رویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا