اختصاصی/ کاردگرمحله تنها نماینده فریدونکنار در ماراتن فوتسال لیگ استان

عزیزی: مشکلات مالی برطرف شود قهرمان می شویم/ مسئولین نسبت به این تیم بی تفاوت نباشند

IMAG0342

به گزارش بصیر، امیر عزیزی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بیش از سه ماه است که به صورت منظم تمرینات خود را پشت سر می گذاریم و منتظر فرارسیدن آغاز رقابت های لیگ دسته اول استان هستیم تا بار دیگر حماسه ای جدید بیافرینیم.

وی با بیان اینکه همواره مشکلات مالی مانع بزرگی برای پیشرفت و حرکت رو به جلوی تیم کاردگرمحله بوده است، تصریح کرد: متاسفانه مسئولین شهرو صاحبان اصلی این تیم یعنی مردم محترم کاردگرمحله و شورای محترم ورزشی با اطلاع داشتن از مشکلات مالی این تیم بی تفاوت از کنار همه ی مسائل می گذرند.

سرمربی تیم فوتسال کاردگرمحله فریدونکنار اذعان داشت: امسال هم همانند سال گذشته برنامه ریزی اساسی برای تک تک بازیها انجام داده ایم و این قول را به همه مردم شریف کاردگرمحله و فریدونکنار می دهم که تمام زحمت خود را کشیده و قهرمانی را به ارمغان بیاوریم.

عزیزی خواهان مساعد شدن شرایط برای حضور مقتدرانه این تیم در رقابت های لیگ یک استان شد، گفت: امسال نیز بازی های این تیم در سالن شهدای ازباران برگزار میباشد و قهرمانی سال قبل را مدیون هواداران خونگرم این تیم نیز می باشیم.

 وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های شورای کاردگرمحله، دهیاری، شورای ورزشی و هیات حضرت ابوالفضل این دهستان، اظهار داشت: بازیهای مان از بیست و هفتم ماه جاری آغاز خواهد شد و شعار امسال تیم فوتسال کاردگرمحله فریدونکنار قهرمانی در لیگ یک و صعود به لیگ برتر استان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا