عزیزی: پرسپولیس تیم ضعیفی است

به گزارش بصیر، خداداد عزیزی در خصوص بحث‌هایی که این روزها در مورد تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش می‌شود، اظهار داشت: علی کفاشیان و فدراسیون فوتبال باید در این زمینه اظهار نظر کنند که چرا داستان تمدید یا عدم تمدید قرارداد کی‌روش تا این حد طول کشیده است. در حالی همه تیم‌های ملی در دنیا در فیفادی، بازی‌ دوستانه انجام دادند اما ما هنوز درگیر مسئله تمدید قرارداد کی‌روش هستیم.

وی با بیان اینکه مسئله ماندن یا نماندن کی‌روش بیش از اندازه لوث و بی‌مزه شده است، تصریح کرد: من مخالف ماندن کی‌روش در تیم ملی هستم. زمانی یک مربی افتخاری کسب می‌کند و ما با توجه به این افتخار از دلایل ماندنش صحبت می‌کنیم. اگر بازی با آرژانتین، نیجریه و اوت شدن از جام جهانی افتخار کی‌روش باشد، تیم‌های والیبال و بسکتبال ما چه بگویند؟ اگر شکست مقابل آرژانتین افتخار کی‌روش باشد، تیم‌های والیبال و بسکتبال ما باید به کره ماه بروند!

مهاجم پیشین تیم ملی و همبازی علی دایی در تیم ملی در خصوص شرایط نامناسب پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم ضعیفی است که این مسئله به یارگیری ابتدای فصل آنها برمی‌گردد. کاری به ماندن یا نماندن دایی ندارم اما این تیم با توجه به از دست دادن بازیکنانی چون سید جلال حسینی، محمدرضا خلعتبری و محسن مسلمان نتوانست جایگزین خوبی برای آنها پیدا کند. من همیشه طرف علی دایی بودم و ارتباط خوبی با او داشتم اما پرسپولیس چوب یارگیری‌اش را می‌خورد. پرسپولیس نمی‌تواند امسال حتی در بین ۵ تیم بالای جدول قرار بگیرد.

عزیزی با اشاره به صدرنشینی استقلال عنوان کرد: استقلال علاوه بر حفظ مهره‌هایش، بازیکنانی خیلی خوبی جذب کرد که اکنون ستاره‌های این تیم هستند. کرار جاسم، میلاد فخرالدینی، سجاد شهباززاده، امید ابراهیمی و … بازیکنان خوبی هستند. فراموش نکنیم استقلال بازیکنی مثل ابراهیمی دارد که بهترین بازیکن لیگ ما محسوب می‌شود.

 
 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا