اختصاصی/ جانشین ستاد یادواره شهدا فریدونکنار مطرح کرد

همکاری مسئولین ادارات و نهادها در برگزاری یادواره ستودنی است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، سردار هادی بصیر در جمع مدیران ادارات و نهادهای فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان ضمن بیان این مطلب با توصیه به مسئولین ادارات و نهادهای فریدونکنار عنوان داشت: در ادارات و نهادهای این شهرستان به فرزندان و خانواده شاهد بی مهری صورت نپذیرد.

وی اظهار داشت: خانواده شهدا عزیزترین افراد خود را در راه انقلاب و نظام فدا کردند و خدایی نکرده کاری در ادارات و نهادها صورت نگیرد که نسبت به آنها بی مهری شود.

جانشین ستاد یادواره شهدا فریدونکنار ادامه داد: پدران، مادران و یادگاران شهدا با شهدای خود درد و دل می کنند و خدای ناکرده غفلت نکنیم، چراکه پاسخگوی آنها در قیامت نخواهیم بود.

بصیر اذعان داشت: این شهدا امام زاده های ما هستند، این امام زاده ها در راه اسلام جان خود را تقدیم کردند و از اجر و قرب بالایی نزد خدای خود برخوردارند، بنابراین ما نباید نسبت به فرزندان و خانواده های آنان بی مهری کنیم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری بیست و هفتیمن یادواره شهدای فریدونکنار، اظهار داشت: ۲۶ سال از برگزاری اولین مراسم سالگرد شهدای این شهرستان گذشت وامسال وارد بیست و هفتمین سال آن می شویم.

بصیر تصریح کرد: در بسیاری از سالها این امکانات نبود و با یک نردبان و تیلر کشاورزی به تبلیغ می پرداختیم، اما امروز امکانات بسیار خوب است و این در روند کار بسیار تاثیر گذار است.

این فرمانده دفاع مقدس خاطرنشان کرد: حضور و کمک های مادی و معنوی مسئولین در بین بچه های یادواره بسیار شایسته است و دست اندرکاران برگزاری این مراسم قوت قلب می گیرند.

بصیر ادامه داد: سفره شهدا در این شهرستان پهن شده است و هر کسی اگر توانست از این سفره چیزی بگیرد در واقع برنده واقعی است، در این مکانها و مواقع است که انسان برای آخرت خود توشه جمع آوری می کند و نباید آنرا از دست دهد.

 

   

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا