ورود ۱۲۰ اتوبوس دوکابین جدید به پایتخت

پیمان سنندجی افزود: ورود ۲۰۰ دستگاه اتوبوس دوکابین جدید در دستور کار قرار دارد که به زودی ۱۲۰ دستگاه از این اتوبوس ها وارد ناوگان خواهد شد.

وی ادامه داد: خط ۷ اتوبوسهای تندرو اولویت نخست برای ورود سری جدید اتوبوس ها هستند و ۸۰ اتوبوس دوکابین دیگر نیز به مرور برای تقویت خطوط ۱،۳،۴ و ۵ سامانه اتوبوسرانی تندرو به کار گیری خواهند شد.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران همچنین با اشاره به قول مساعد دولت برای واگذاری اتوبوس های تک کابین به شهر تهران گفت: در صورت تحویل اتوبوس های تک کابین تا پایان سال ، این اتوبوس ها نیز در خطوط نیمه جنوبی شهر به کارگیری خواهند شد، چرا که با مشکلات کمبود ناوگان در برخی از خطوط محدوده جنوبی تهران مواجه ایم.

وی تصریح کرد: اخیرا اعتبارات ال سی برای خرید ۲۰۰دستگاه اتوبوس دوکابین دیگر نیز گشایش یافته که امیدواریم زمینه ورود سری دیگر این اتوبوس ها هم هرچه سریعتر فراهم شود.

سنندجی تاکید کرد: شهر تهران حداقل به ۱۱ هزار اتوبوس نیاز دارد این درحالیست که هم اکنون تنها ۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس در پایتخت فعال است که بخش قابل توجهی از این اتوبوس ها نیز فرسوده اند و نیاز به بازسازی دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا