فروپاشی از درون؟!

بصیر/

هر روز که از پایان جنگ غزه می‌گذرد، پس‌لرزه‌های این جنگ بیش از پیش در جامعه صهیونیستی خود را نمایان می‌سازد.

پس‌لرزه‌هایی که ماهیت و حیات این رژیم جعلی را تهدید می‌کند. در نظرسنجی‌ اخیر  شبکه دوم رژیم صهیونیستی در همین زمینه آمده است: ۳۰ درصد از ساکنان صهیونیست سرزمین‌های اشغالی گفته‌اند که درصدد مهاجرت از این رژیم و رفتن به کشورهایی هستند که امنیت داشته باشند!

صهیونیست‌ها در این نظرسنجی اعلام کردند که جانشان همیشه در خطر است و احتمالاً حملات موشکی رزمندگان فلسطینی همیشه وجود دارد.

پس از اعلام این نظرسنجی، برخی تحلیل‌گران صهیونسیتی با انتقاد از دولتمردان این رژیم در شروع این جنگ‌ها، وقوع چنین جنگ‌هایی در سال‌های اخیر را – که رژیم صهیونیستی آغازکننده آن بوده- سبب آن دانسته‌اند که صهیونیست‌ها همیشه خود را در خطر احساس کنند و از ترس موشک‌های مقاومت به فکر مهاجرت به سرزمین‌های دیگر باشند.

واقعیت این است که جنگ ۵۰ روزه رژیم صهیونیستی که پس از دو جنگ ۲۲ و ۸ روزه قبلی این رژیم علیه مردم غزه در گرفت، براساس محاسبات اشتباهی چون؛ مشغولیت جهان اسلام به‌ویژه جبهه مقاومت در جنگ با مزدوران غربی و صهیونیستی، گمان باطل حمایت نکردن ایران از حماس به دلیل برخی دلخوری‌ها و حمایت بسیاری از دول غربی و عربی مرتجع از صهیونیست‌ها آغاز شد.

محاسبات غلطی که از همان ابتدای این حمله، بسیاری از کارشناسان، آن را ادامه روند اشتباه گذشته این رژیم به‌ویژه در دو جنگ قبلی غزه و به زیان رژیم صهیونیستی می‌دانستند که مهاجرت معکوس امروز صهیونیست‌ها از این رژیم، تنها یکی از پس‌لرزه‌های خطرناک این حمله احمقانه برای این رژیم است.

سرزمین‌های اشغالی که زمانی بهشت صهیونیست‌های ساده‌لوحی بود که از اقصی نقاط جهان برای مهاجرت به آن از هم شتاب می‌گرفتند، این روزها به جهنمی تبدیل شده که برای خروج از آن مسابقه گذاشته‌اند و دیگر تبلیغات اغواگرانه و سخن از امنیت و رفاه در این سرزمین، هیچ صهیونیستی را نمی‌فریبد. ناتوانی رژیم صهیونیستی از رویارویی با حماس، این سؤال جدی را در ذهن بسیاری از اشغالگران صهیونیست به وجود آورده که وقتی این رژیم در برابر یک گروه شبه‌نظامی با کمترین تسلیحات، توان مقابله ندارد و نمی‌تواند از آنان در برابر موشک‌های مقاومت حمایت کند، چگونه در صورت بروز جنگی بزرگ‌تر و با قدرتی بسیار بزرگ‌تر از حماس، از آنان محافظت می‌کند؟ ظاهراً فروپاشی درونی رژیم صهیونیستی با آغاز مهاجرت معکوس صهیونیستی کلید خورده است.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا